اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اعلام کرد

ارائه کارت عضویت نیم‌بها به 850 نفر در کتابخانه‌های آذربایجان غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از ارائه کارت عضویت نیم‌بها به 850 نفر در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

ارائه کارت عضویت نیم‌بها به 850 نفر در کتابخانه‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی فیروز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه که مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه برگزار شد، برای 850 نفر کارت عضویت در کتابخانه‌های استان ارائه شد.

وی با اشاره به عضویت افراد به صورت نیم‌بها در این نمایشگاه، هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: باید با بسترسازی فرهنگی گام‌های مهمی در این راستا در استان برداشت.

فیروز با اشاره به وجود غرفه کتابخانه‌های عمومی استان در این نمایشگاه، از اهدای 49 جلد کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان توسط انتشارات «دریافت» در جریان برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

وی به دستاوردهای برپایی این غرفه در خلال نمایشگاه کتاب ارومیه اشاره کرد و گفت: در این غرفه خدمات ارائه شده در کتابخانه‌های عمومی استان به بازدیدکنندگان معرفی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اضافه کرد: خدمات کتابخانه‌ای ارائه شده برای نابینایان و ناشنوایان، طرح کتاب "من و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای" از دیگر طرح‌های معرفی شده در این غرفه به بازدیدکنندگان بود که با استقبال افراد همراه بود.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای گرایش بیش‌تر افراد به مطالعه کتاب تأکید کرد و افزود: با چاپ و انتشار بروشورهایی از محل کتابخانه‌های عمومی استان، اطلاعاتی در ارتباط با فعالیت کتابخانه‌ای آنها نیز به اطلاع شهروندان رسانده شده است.

فیروز بر لزوم مشارکت افراد در مجمع خیرین کتابخانه‌ساز استان اشاره کرد و گفت: کتاب غذای روح افراد است و صرف هزینه در این زمینه جدای از اجر معنوی، به منزله سرمایه‌گذاری برای فرهنگ و ادب اقشار جامعه در سال‌های آینده است.

انتهای پیام/61006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول