اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کتابخانه عمومی باب‌‌الحوائج افتتاح شد

کتابخانه عمومی باب‌‌الحوائج با حضور مسئولان در شهرستان آبادان افتتاح شد.

کتابخانه عمومی باب‌‌الحوائج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان در مراسم افتتاح این کتابخانه اظهار کرد: کتابخانه باب الحوائج(ع) در کوی فرهنگیان با همت و تلاش علی مهربان و مرحوم جمال نوشاد و سایر خیرین ساخته شد و به صورت حق انتفاع 30 سال به اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان واگذار و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی با خرید قفسه کتاب، میز، صندلی، پیشخوان، آبسردکن، دو دستگاه کولر تجهیز شد.

احمدرضا دشت افکن افزود: کتابخانه باب الحوائج(ع) با زیربنای 150 متر مربع دارای بخش مخزن، بخش امانت، بخش نشریات و دو سالن مطالعه مجزا برای خواهران و برادران است که به شهروندان به صورت روزانه ارائه خدمات می‌کند و کتابخانه مذکور با حضور معاون فرماندار، مسئولان شهرستان و عموم مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بدون شک همه اعمال نیک انسان در نزد خداوند متعال ثبت می‌شود و بهترین پاداش به نیکوکاران را فقط خداوند عرضه می‌دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطرنشان کرد: کتاب‌های این کتابخانه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تأمین می‌شود و دارای کتاب‌هایی با موضوعات مختلف از قبیل مرجع، کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم خالص، علوم عملی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، و کمک درسی است.

وی از خیرین خواست تا در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و رشد فضاهای فرهنگی در حاشیه شهر همکاری کنند زیرا که این امر موجب تقویت بنیه علمی و فرهنگی شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول