اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابدار بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه عمومی فردوسی سنندج:

110 عنوان کتاب صوتی به بخش نابینایان کتابخانه فردوسی سنندج اضافه شد

کتابدار بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه فردوسی سنندج از اضافه‌ شدن 110 عنوان کتاب صوتی جدید برای این بخش خبر داد.

110 عنوان کتاب صوتی به بخش نابینایان کتابخانه فردوسی سنندج اضافه شد

کامبیز اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با اضافه‌ شدن این تعداد کتاب صوتی که در قالب لوح فشرده است، تعداد کتاب‌های صوتی موجود برای استفاده اعضاء به 815 عنوان رسیده است.

وی ادامه داد: کتاب‌های صوتی جدید دارای موضوعات مختلفی به ویژه در حوزه داستان و رمان است و نابینایان و کم‌بینایان عضو می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

اسدی تعداد کتاب‌های بریل موجود در بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه عمومی فردوسی سنندج را 167 عنوان برشمرد و افزود: این کتاب‌ها در 482 نسخه موجود است و در اختیار اعضاء قرار می‌گیرد.

کتابدار بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه فردوسی سنندج از عضویت 50 نابینا و کم‌بینا این کتابخانه خبر داد و گفت: برنامه ویژه‌ای برای جذب اعضاء از تمام شهرستان‌های استان در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تمامی نابینایان و کم‌بینایان استان در صورت عضویت در این کتابخانه لیست عناوین کتاب‌های صوتی و مکتوب بریل را دریافت می‌کنند و می‌توانند با انتخاب کتاب دلخواه، آن را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه پستی در درب منزل خود تحویل بگیرند.

اسدی با بیان اینکه عضویت در بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه فردوسی سنندج رایگان است، بیان کرد: جامعه باید افراد نابینا و کم‌بینا را به سوی عضویت در کتابخانه‌های عمومی و استفاده از کتاب‌های موجود سوق دهند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه نابینایان و کم‌بینایان در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون مسابقه کتابخوانی از کتاب «مدیر مدرسه» به نویسندگی «جلال آل احمد» در حال برگزاری است.

کتابدار بخش نابینایان و کم‌بینایان کتابخانه فردوسی سنندج در پایان اضافه کرد: خوشبختانه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان رویکرد ویژه‌ای نسبت به خدمت‌رسانی بهتر به این قشر از جامعه دارد و بدون شک در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت در این عرصه خواهیم بود.

انتهای پیام/79001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول