اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب انجمن کتابخانه‌های زارچ/

فعالیت کتابخانه شهید بابایی زارچ در موسسه جوادالائمه از سر گرفته شد

رئیس کتابخانه‌های عمومی یزد از ادامه فعالیت کتابخانه شهید بابایی زارچ در موسسه خیریه جوادالائمه خبر داد.

فعالیت کتابخانه شهید بابایی زارچ در موسسه جوادالائمه از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محسن رفیعی، عصر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد اظهار داشت: پس از آنکه دو کتابخانه شهید بابایی و وکیلی زارچ با یکدیگر ادغام شدند، احتمال حذف عنوان کتابخانه شهید بابایی وجود داشت.

وی افزود: به منظور جلوگیری از این امر، کتابخانه شهید بابایی دوباره از کتابخانه وکیلی جدا شد و در ساختمان جداگانه‌ای مستقر شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: برای برپایی مجدد کتابخانه شهید بابایی زارچ، قسمتی از ساختمان یک موسسه خیریه اجاره شده و این کتابخانه فعالیت خود را در این مکان از سر می‌گیرد.

وی عنوان کرد: این فضا توسط شهرداری زارچ اجاره شده و اعضای این کتابخانه از این پس برای استفاده از فضای آن می‌توانند به موسسه جوادالائمه شهر زارچ مراجعه کنند.

بخشدار زارچ نیز در این جلسه با اشاره به اهتمام بخشداری برای همکاری به منظور احداث فضاهای فرهنگی اظهار داشت: زمینی برای احداث کتابخانه شهید بابایی در نظر گرفته شده است.

ابوالفضل خوشنویس عنوان کرد: تخصیص زمین برای احداث فضای جدید برای این کتابخانه، در استانی دولت دهم به تصویب رسید و با اختصاص بودجه مورد نیاز، عملیات ساخت کتابخانه شهید بابایی از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب و سازنده شهرداری برای حل مشکل کتابخانه شهید بابایی، ابراز امیدواری کرد: همه تلاش‌هایی که برای توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها صورت می‌گیرد، به افزایش سرانه فضای مطالعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بخش زارچ کمک کند.

با تصویب اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی زارچ مقرر شد؛ کتابخانه شهید بابایی در ساختمان مورد نظر بخشداری واقع در زیرزمین موسسه خیریه حضرت جوادالائمه به صورت موقت بازگشایی شود.

بر اساس این مصوبه، مقرر شد اجاره ساختمان جدید کتابخانه توسط شهرداری و آماده سازی آن به منظور افتتاح و راه اندازی مجدد کتابخانه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد انجام شود.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول