اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

تعهدات مسکن مهر زنجان با جدیت پیگیری می‌شود

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تعهدات مسکن مهر زنجان با جدیت پیگیری می‌شود.

تعهدات مسکن مهر زنجان با جدیت پیگیری می‌شود

محسن محرمی‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعهدات خود در حوزه مسکن مهر اهتمام جدی دارد.

وی به مسکن مهر در استان و شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری نسبت به ادامه روند تکمیل واحدها اقدام می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر، خاطرنشان کرد: واحدهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در سال‌جاری تکمیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان تعداد واحدهای مسکن مهر زیاد است، یادآور شد: در مناطق مختلف شهر واحدهای مسکن مهر در حال ساخت و تکمیل هستند.

محرمی‌یگانه منطقه پونک زنجان را یادآور شد و گفت: در شهرک پونک تعداد واحدهای مسکن مهر نسبت به سایر مناطق دارای تراکم بیشتری است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان کمیت تعداد واحدهای مسکونی مهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در شهر زنجان به لحاظ کمی تعداد زیادی واحد مسکن مهر ساخته شده است.

وی استان زنجان را یکی از استان‌های برتر در حوزه ساخت و ساز مسکن مهر عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد استان در ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر بسیار خوب بوده است.

محرمی‌یگانه به سیاست‌های دولت یازدهم در ساخت و تکمیل مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی و تحویل به متقاضیان تاکید شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر را یادآور شد و گفت: دولت نسبت به تکمیل زیرساخت واحدهای مسکن مهر نیز اهتمام جدی دارد.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی تعهدات خود را در شهرک‌های مسکونی مهر انجام می‌دهد، افزود: مطابق قوانین نسبت به انجام تعهدات خود پایبند هستیم.

انتهای پیام/73007/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول