اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن مازندران:

بانک مسکن تفاهم‌نامه سه جانبه مسکن مهر را اجرا نمی‌کند

مدیر شعب بانک مسکن مازندران درباره اجرای تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مسکن گفت: بانک مسکن به مدت یک سال‌ونیم بوده که از اجرای این تفاهم‌نامه معذور است.

بانک مسکن تفاهم‌نامه سه جانبه مسکن مهر را اجرا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی بلوچی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای مسکن در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: بانک مسکن از مبلغ 18 هزار و 500 میلیارد ریال قرارداد مسکن مهر، 16 هزار و 500 میلیارد ریال را پرداخت کرد.

وی با اشاره به فروش اقساطی 61 هزار و 600 واحد فروش اقساطی مسکن مهر از پایان سال 91 تا شهریور امسال افزود:‌ از این تعداد 39 هزار واحد روستایی بوده است.

بلوچی درباره اجرای تفاهم‌نامه سه جانبه اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مسکن، گفت: بانک مسکن به مدت یک سال‌ونیم است که از اجرای این تفاهم‌نامه معذور است، اما می‌توانیم به صورت موردی رایزنی کنیم و توافق صورت گیرد.

مدیرکل را و شهرسازی مازندران نیز در این نشست گفت: 2400 میلیارد تومان از منابع ملی را در قالب پروژه‌های مسکن مهر در استان در دست ساخت داریم.

علی اسد تصریح کرد: برای 60 هزار واحد مسکن مهر به طور متوسط 864 هزار نفر از جمعیت مازندران درگیر هستند.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه چهارم مسکن مهر در سطح کشور را دارد، یادآور شد: رتبه چهارم به دلیل حجم زیاد کار است و از نظر تعداد کار، در رتبه دوم کشوری قرار داریم.

انتهای پیام/86007/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول