اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن دیر:

طرح آمارگیری مسکن روستایی در 3 روستای بخش آبدان اجرا می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: طرح آمارگیری مسکن روستایی در 3 روستای بخش آبدان اجرا می‌شود

طرح آمارگیری مسکن روستایی در 3 روستای بخش آبدان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  دیر، صادق صداقت ظهر امروز در جلسه هماهنگی آمارگیری مسکن روستایی بخش آبدان با اشاره به اهمیت طرح آمارگیری مسکن روستایی گفت: هدف از این طرح ارزیابی از بافت اماکن مسکونی از لحاظ قدمت و مصالح در روستاهاست.

صداقت افزود: در این طرح بافت روستایی و مسکن روستایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا برای احداث بناهای جدید روستایی برنامه ریزی مناسب و اصولی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نتایج حاصل از اجرای این طرح در تهیه طرح‌های عمرانی، طرح جامعه بهسازی مسکن و توسعه اصولی و پایدار روستاها برای برنامه ریزی هدفمند استفاده خواهد شد.طرح آمارگیری مسکن روستایی از تاریخ 20 مهرماه تا 20 آبان ماه به مدت یکماه در روستاهای سرمستان، تنگ خوش و چاه قد بخش آبدان اجرا خواهد شد.

سرپرست بخشداری آبدان نیز گفت: از دهیاران، اعضای شوراهای روستایی و اهالی روستاها می‌خواهیم با دقت و حوصله به پرسش مأموران آمارگیر پاسخ دهند تا با نتایج حاصله، برنامه‌ریزی‌های هدفمندی در تهیه و اجرای طرح‌های عمرانی، طرح جامع بهسازی مسکن و توسعه اصولی و پایدار روستاها داشته باشیم.

مهدی فخرائی افزود: با اجرای طرح آمارگیری و جمع‌آوری اطلاعات می‌توان تصمیمات بهتر و راهکارهای مناسب‌تری پیرامون موضوع‌های مربوط به روستاها ارائه و اجرا کرد.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول