اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌زنجان خبر داد

بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهر ارمغانخانه در آینده نزدیک

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان از بهره‌برداری واحدهای مسکن مهر شهر ارمغانخانه در آینده نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهر ارمغانخانه در آینده نزدیک

محمد‌رضا شکیبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان در حوزه ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر فعالیت داشته است.

وی به ساخت واحدهای مسکن مهر شهر ارمغانخانه اشاره کرد و افزود: در سال‌ جاری اقدامات خوبی در راستای ساخت و ساز این واحدها صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان تعداد واحدهای ساخته شده در شهر ارمغانخانه را یادآور شد و تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان طی 6 ماه نخست سال ‌جاری 52 واحد مسکن مهر شهر ارمغانخانه را در دستور ساخت و تکمیل داشته است.

این مقام مسئول از بهره‌برداری این واحدها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی، این واحدها به زودی تحویل متقاضیان خواهد شد.

شکیبایی اقدامات انجام شده در این راستا را مثبت ا‌رزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های صورت گرفته مناسب ازریابی شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان ساخت مسکن مهر را در شهرهای زیر 25 هزار نفر یادآور شد و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر 25 هزار نفر متولی ساخت مسکن مهر است.

وی به فعالیت‌های انجام شده در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان در حوزه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، مسکن مهر، مسکن شهری، طرح هادی، نظام فنی روستایی و اماکن روستایی و دیگر حوزه‌ها فعالیت دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در همه حوزه‌ها تلاش برای ارائه خدمات برای مردم روستا ادامه دارد، افزود: در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان ارائه خدمات فنی و مهندسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از خدمات ارائه شده در روستاهای زنجان خدمات فنی و مهندسی است.

وی ارائه خدمات فنی و مهندسی در روستاها را مهم دانست و یادآور شد: این خدمات در راستای توسعه و آبادانی روستاها موثر است.

شکیبایی به فعالیت‌های خدمات فنی و مهندسی در سال‌ جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در طول 6 ماه نخست سال‌ جاری 550 فقره خدمات فنی و مهندسی برای مردم روستا ارائه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این خدمات در نیمه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت، افزود: ارائه خدمات کمی و کیفی مورد تاکید قرار دارد.

وی توجه به کیفیت ارائه خدمات را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: ارائه خدمات فنی و مهندسی به صورت مناسب و با کیفیت انجام شود.

شکیبایی به اقدامات انجام شده در تملک واگذاری زمین در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: تملک واگذاری زمین در روستاها در طرح توسعه روستاها موثر خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه در این راستا اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در طول سال‌های اخیر اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/73007/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول