اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد همدان خبر داد

احداث 90 واحد مسکن مددجویی در شهر همدان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از احداث 90 واحد مسکن مددجویی در شهر همدان خبر داد و گفت: 6 واحد مسکن مهر مددجویان کمیته امداد در علی‌آباد به مالکین واگذار شد.

احداث 90 واحد مسکن مددجویی در شهر همدان

علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد و علیرضا ابراهیمی مدیرکل کمیته امداد استان مجتمع شش واحدی مسکن مهر مددجویی در علی‌آباد به مالکین واگذار شد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در زمینی به متراژ 180 متر مربع احداث شدند، افزود: هزینه ساخت این شش واحد مسکن مهر مددجویی در سال 80 از محل درآمدهای عمومی امداد تأمین شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه برای خرید زمین مورد نیاز احداث مجتمع مسکونی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 620 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: کل زیربنای مجتمع مسکونی مهر مددجویی علی‌آباد 373 متر مربع در دو طبقه و هر طبقه سه واحد به متراژهای 56 متر مربعی بوده است.

وی اعتبار ساخت مجتمع مسکن مهر مددجویی علی‌آباد را یک میلیارد و 493 میلیون ریال و 760 هزار ریال اعلام کرد و ابراز داشت: اعتباری بالغ بر 548 میلیون ریال از محل خودیاری مددجویان، 720 میلیون ریال از محل منابع دولتی و 225 میلیون و 760 هزار ریال از محل درآمدهای کمیته امداد هزینه شده است.

نامدار خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت مجتمع مسکن مهر مددجویی علی‌آباد از مهر ماه سال 90 شروع و در مهر ماه سال 92 به مالکین تحویل داده شد.

* احداث 90 واحد مسکن مددجویی در شهر همدان 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مجتمع مسکن مهر مددجویی 90 واحدی شهرستان همدان اشاره کرد و یادآور شد: این واحدهای مسکونی در دو منطقه یک و دو کمیته امداد شهر همدان احداث می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه در منطقه یک کمیته امداد شهر همدان 42 واحد با 82 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است، بیان داشت: این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت 4 هزار و 433 متر مربع با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 274 میلیون و 260 هزار ریال در حال احداث است.

وی اضافه کرد: در منطقه 2 کمیته امداد شهر همدان 48 واحد مسکونی مددجویی با 88 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 5 هزار و 14 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 337 میلیون و 826 هزار ریال در دست ساخت است.

انتهای پیام/89019/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول