اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس صورت گرفت

بهره‌مندی 36 هزار نفر از تسهیلات مسکن مهر و مقاوم‌سازی

مدیر امور شعب بانک مسکن فارس از بهره‌مندی 36 هزار نفر از تسهیلات مسکن مهر و مقاوم‌سازی در این استان خبر داد.

بهره‌مندی 36 هزار نفر از تسهیلات مسکن مهر و مقاوم‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، محمدحسن علمداری در مراسم افتتاح شعبه بانک مسکن در بنیاد مسکن استان فارس اظهار داشت: بانک و بنیاد مسکن در واقع از یک خانواده هستند و در یک راستا برای توسعه مسکن فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون به 36 هزار نفر در استان فارس تسهیلات مسکن مهر و مقاوم‌سازی مسکن روستایی اعطا شده و این نمونه‌ای از تعامل و همکاری ما با بنیاد مسکن است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: بانک مسکن و بنیاد مسکن از یک خانواده و در یک راستا برای خانه‌دار شدن مردم فعالیت می‌کنند.

هادی درفشی افزود: در حال حاضر اجرای طرح‌های مسکونی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی و بسیاری از موارد دیگر که به مسکن و واحدهای مسکونی مرتبط بوده با بانک مسکن و بنیاد مسکن در ارتباط است.

وی اضافه کرد: افتتاح این باجه در بنیاد مسکن فارس می‌تواند به همکاری بیشتر و بهتر بانک با بنیاد مسکن بیانجامد و از بسیاری از رفت و آمدها و صرف وقت و انرژی برای کارکنان و ارباب رجوع جلوگیری کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس دیگر سخنران این مراسم بود و ابراز داشت: امید است افتتاح این باجه گامی در راستای تسهیل اعطای تسهیلات مسکن برای شهروندان و روستاییان باشد.

سید علی نقی لقمانی افزود: بنیاد مسکن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا روند اعطای تسهیلات برای توسعه واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت شتاب یابد.

وی ادامه داد: بانک مسکن در استان فارس همکاری مناسبی با این بنیاد داشته و انتظار این است که این بانک مانند گذشته برای تسهیل در اعطای وام‌های مسکونی چاره‌اندیشی کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، باجه بانک مسکن افتتاح و به صورت نمادین برخی از حاضران حساب سپرده ممتاز باز کردند.

انتهای پیام/ 2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول