اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دهگلان خبر داد

احداث و بهسازی مسکن 72 خانوار مددجو در دهگلان

مدیر کمیته امداد امام خمینی دهگلان از احداث، نوسازی و مقاوم‌سازی 72 واحد مسکونی برای 72 خانوار مددجو از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

احداث و بهسازی مسکن 72 خانوار مددجو در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زعفر قنبری ظهر امروز در جمع مددجویان این شهرستان اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال 72 خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد از خدمات مسکن شامل نوسازی، مقاوم‌سازی و احداث بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وی، احداث 5 واحد مسکونی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با صرف اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال و تعمیرات 55 واحد مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 232 میلیون ریال از جمله اقدامات کمیته امداد شهرستان دهگلان در این حوزه است.

مدیر کمیته امداد دهگلان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال به صورت رایگان به 52 خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد امتیازات گاز، آب و برق ارائه شده است.

قنبری از تامین مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در سطح استان خبر داد و گفت: در قالب طرح مقاوم‌سازی با وام بنیاد مسکن نیز 12 خانوار مددجو تشکیل پرونده و به منظور عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی در ادامه از صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 450 میلیون تومان به منظور خدمات‌رسانی به 2 هزار 400 مددجو این نهاد در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در راستای اجرای طرح اکرام و ایتام، کمک خرید جهیزیه، احداث مسکن و فعالیت‌های فرهنگی، تقویت بستر معنوی خانواده‌های زیرپوشش، بهداشت درمان و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزینه شده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی دهگلان، طی 6 ماهه نخست امسال یک‌میلیارد و 525 میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات امداد و وام‌های اشتغال‌زایی به منظور ایجاد اشتغال برای 200 مددجوی زیرپوشش این نهاد هزینه شده است.

قنبری در پایان تصریح کرد: پرداخت 165 مورد وام کارگشایی به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی دهگلان از دیگر خدمت این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون بوده است.

انتهای پیام/79013/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول