اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران:

فاز جدید واگذاری مسکن مهر در گچساران آغاز شد

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از آغاز فاز جدید واگذاری واحدهای مسکونی مسکن مهر این شهرستان به افراد دارای شرایط خبر داد.

فاز جدید واگذاری مسکن مهر در گچساران آغاز شد

فرامرز انصاری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که یکی از اهداف مهم طرح مسکن مهر جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه مسکن در کشور است، اظهار داشت: مسکن مهر بزرگ‌ترین طرح توسعه بخش مسکن مهر در تاریخ مسکن ایران است.

وی با بیان این‌که طرح مسکن مهر سبب اطمینان خاطر سرپرستان خانواده‌ها برای خانه‌دار شدن شده است، ارزان‌سازی همراه با رعایت استانداردهای ضروری ساخت مسکن را از جمله ویژگی‌های مسکن مهر عنوان کرد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران افزود: ساخت مسکن مهر سبب افزایش امید و ایجاد امنیت روانی برای خانواده‌های کم‌بضاعت و کم‌درآمد جامعه شده است.

ملاک اصلی واگذاری واحدهای مسکن مهر، زمان پرداخت سهم آورده متقاضیان است

وی با اشاره به طرح بزرگ افزون بر 2 هزار و 800 واحدی مسکن مهر گچساران تصریح کرد: در سال گذشته افزون بر 272 واحد به متقاضیان مسکن مهر این شهرستان واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اظهار داشت: در حال حاضر و در فاز جدید واگذاری نیز 600 واحد دیگر در حال واگذاری به متقاضیان مسکن مهر گچساران است.

انصاری یادآور شد: واگذاری این تعداد واحد مسکن مهر طی یک ماه گذشته آغاز شده که بر اساس اولویت‌بندی به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به روند واگذاری واحدهای مسکونی مسکن مهر گچساران گفت: واحدهای آماده شده بر اساس امتیاز‌بندی و اولویت به افراد واگذار می‌شود که این امتیازبندی بر اساس تکمیل فرم، تاریخ امضای قرارداد و مهم‌تر از همه مبلغ واریزی سهم آورده متقاضی بر اساس زمان، ساماندهی و ثبت شده است.

انصاری تاکید کرد: اولویت و ملاک اصلی واگذاری واحدهای آماده مسکن مهر شامل افرادی می‌شود که مبلغ سهم آورده خود را در تاریخی زودتر از دیگران پرداخت کرده‌ باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: این تعداد واحد آماده تحویل به متقاضیان و افراد دارای شرایط شده و تنها اقدام باقی‌مانده، محوطه‌سازی بوده که عملیات اجرایی نیز طی چند روز آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول