اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

آمریکا‌ برای مذاکره جدی باید از پیش شرط‌ها عبور کند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: آمریکا‌ برای مذاکره جدی با کشورمان باید از پیش شرط‌ها عبور کند.

آمریکا‌ برای مذاکره جدی باید از پیش شرط‌ها عبور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار سیدمسعود جزایری ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد از ابتدای شکل‌گیری خود در چارچوب مسائل فرهنگی، افکار و باورها ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات سپاه پاسداران در چارچوب ارتقای سطح فرهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخاطبین بسیاری در اختیار دارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، کشورمان در یک دوره جنگ نرم قرار دارد، افزود: زمانی که دشمن در عرصه جنگ نرم نتیجه نگرفت تلاش خود را معطوف به جنگ در حوزه‌های نرم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: جنگ نرم دشمنان آثار و تبعاتی بیشتر از جنگ‌های سخت در پی دارد.

سردار جزایری با بیان اینکه جنگ‌های سخت برای تصرف یک سرزمین اتفاق می‌افتد، گفت: جنگ نرم ذهن، فکر، افکار و باورهای تمدن یک جامعه را مورد هجوم قرار می‌دهد و به پایداری بسیار بیشتری نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی یک جامعه بلوغ یافته است، افزود: اصحاب رسانه در خط مقدم کشورمان قرار دارد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به اولویت‌های بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین اولویت بسیج در مقابله با جنگ نرم شناسایی راهبردهای دشمنان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کشوری که مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد باید اطلاع دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود داشته باشد.

جزایری با تاکید بر اینکه بسیج تلاش می‌کند راهبردهای کلان و عملیاتی دشمنان را شناسایی کند، تصریح کرد: همچنین بسیج تلاش می‌کند برنامه‌های متناسب با این عملیات را طراحی کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی بیشترین مسئله‌ای که مورد هجمه کشورمان قرار گرفته مسئله رهبری است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مراکز قدرت برای مقابله با هجمه دشمنان است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در صحنه نبرد حاضر است، گفت: به این علت دشمن کینه شدیدی از سپاه و بسیج دارد و تلاش می‌کند در هر موقعیتی سپاه را در افکار عمومی تضعیف کند.

این مقام مسئول در ادامه به اقدامات انجام شده در دنیای مجازی اشاره کرد و اذعان داشت: دنیای مجازی بزرگتر از دنیای واقعی است.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه دنیای مجازی بسیار فعال هستند، تصریح کرد: آنها چند صد برابر بیشتر از دنیای واقعی انقلاب و آموزه‌های دین مبین اسلام را مورد هجوم و حمله قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید ورود جدی به این عرصه پیدا کند و قاعده بازی را به خوبی بشناسد، گفت: دنیای مجازی ممکن است به عنوان یک تهدید برای کشورمان محسوب ‌شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به تفاوت جنگ نرم و سخت اشاره و تصریح کرد: جنگ سخت را همگان به وضوح می‌بینند در حالی که جنگ نرم لایه و سطوح پنهان بسیاری دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید تلاش گسترده‌ای صورت گیرد تا بخش‌های مختلف جنگ نرم در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

جزایری با بیان اینکه جنگ سخت کوتاه مدت است و روزی به پایان می‌رسد، افزود: جنگ نرمی که آمریکایی‌ها در کشورمان به راه انداخته‌اند از 25 سال گذشته ادامه دارد.

وی در ادامه به راهپیمایی 13 آبان در کشورمان اشاره کرد و افزود: 13 آبان فرصتی دیگری برای نشان دادن فهرستی از خیانت‌های دشمنان است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: همچنین 13 آبان فرصتی است که این فهرست مجدداً منتشر، تبیین و توجیه شود.

این مقام مسئول به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در طول جنگ تحمیلی امکانات و تجهیزات را در اختیار رژیم صدام قرار دادند.

جزایری به اقدامات آمریکا‌‌یی‌ها برای مذاکره با کشورمان اشاره کرد و اذعان داشت: آمریکا‌ برای مذاکره جدی با کشورمان باید از پیش شرط‌ها عبور کند.

انتهای پیام/73008/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول