اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید کردستان:

برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در راستای تحقق منویات رهبری است

رئیس سازمان بسیج استان کردستان گفت: برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه جنگ نرم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم صورت گرفته است.

برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در راستای تحقق منویات رهبری است

محسن رمضان‌زاده در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی 100 نفر از اساتید دانشگاه‌های سطح استان کردستان حضور داشتند.

به گفته رئیس سازمان بسیج اساتید کردستان، برای شرکت اساتید در این کارگاه آموزشی، پس از فراخوانی که از طریق پیامک‌هایی به 250 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان ارسال شد، 120 نفر برای شرکت در این کارگاه اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در قالب کارگروه‌های تخصصی چهارگانه سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و اجتماعی ویژه اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شده بود که با حضور اساتیدی از تهران برگزار شد.

رمضان‌زاده برگزاری این کارگاه را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم هستند"‌ و در راستای ارتقای سطح دانش و بینش فرهنگی اساتید و افزایش توانایی‌ها و مهارت‌های لازم به منظور آگاه‌سازی و توانمندسازی آنان در مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج اساتید کردستان حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری را به عنوان یک وظیفه تلقی می‌کند و برگزاری چنین کارگاهی بر اساس اولویت‌های این سازمان در زمینه مقابله با جنگ نرم بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کردستان تصریح کرد: آشنایی و توانمندساختن اساتید دانشگاه‌های استان با ترفندهای دشمنان در زمینه جنگ روانی و نرم و نیز تربیت مربیانی برای استفاده از آنها در برنامه‌های استانی در خصوص جنگ نرم از جمله اهداف دیگر برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه جنگ نرم بود.

رمضان‌زاده آشنایی با ابزارها، اصول و قواعد جنگ نرم، راهبردها و اقدامات مقابله‌ای و منابع قدرت نرم را از محورهای برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد.

وی همچنین گفت: این برنامه را سال آینده به صورت استانی دنبال خواهیم کرد و از مربیانی که در این کارگاه آموزشی توانمندی لازم را کسب خواهند کرد، استفاده می‌نماییم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کردستان در پایان با اشاره به عضویت 30 درصدی اساتید دانشگاه‌های استان کردستان در سازمان بسیج، گفت: تمامی اساتید دانشگاه‌های استان بسیجی هستند اگر چه موفق به پرکردن فرم‌های عضویت در بسیج نشده باشند چرا که اکثر اساتید در برنامه‌های این سازمان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/79001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول