اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت مطرح کرد

دانشجویان موضع تهاجمی نرم در مقابل جنگ نرم داشته باشند

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت دانشگاه را محل تضارب افکار و آراء دانست و گفت: مقابله با جنگ نرم از طریق تولید علم و با روحیه تهاجمی نرم از وظایف دانشجویان است.

دانشجویان موضع تهاجمی نرم در مقابل جنگ نرم داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه باقر کارگر ظهر امروز در جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور دهدشت هدف پیام نور را عدالت آموزشی خواند و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور زمینه تحصیل برای همه اقشاری که به شکل‌های مختلف امکان تحصیل در سایر مؤسسات آموزش عالی ندارند را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت با اشاره به راه‌اندازی واحد پیام نور دهدشت تصریح کرد: این واحد دانشگاهی در سال 81 با یک کد در رشته ادبیات فعالیت خود را آغاز کرد.

کارگر ادامه داد: هم‌اکنون قریب به 4500 دانشجو در 31 رشته تحصیلی به صورت فعال و میهمان مشغول به تحصیل هستند.

وی از فعالیت 15 انجمن علمی و ادبی و پنج کانون فعال در این داشنگاه خبر داد و با اشاره به نیمه دولتی بودن دانشگاه پیام نور از مسئولین استانی و هیئت امنای دانشگاه خواست توجه ویژه به رفع مشکلات دانشگاه پیام نور واحد دهدشت داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت در ادامه جنگ نرم و لزوم هوشیاری دانشجویان در این زمینه را متذکر شد و تصریح کرد: دشمن با هدف قبضه کردن باورها و اعتقادات ما و جذب نخبگان با استفاده از 300 ابزار مختلف بحران‌آفرینی می‌کند.

این مسئول در حوزه دانشگاه روحیه تهاجمی نرم در مقابله با جنگ نرم را از وظایف دانشجویان برشمرد و افزود: دانشجویان از طریق تولید علم و با افزایش آگاهی و بینش به مقابله با جنگ نرم خواهند پرداخت.

دکتر کارگر تعریف دانشگاه در جمهوری اسلامی را تنها محفل کسب دانش ندانست و با تأکید بر اینکه در کنار کسب علم باید توجه به مسائل مهم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد ابراز داشت: دانشگاه محل تضارب آراء و افکار بوده و نتایج حاصل از آن را به جامعه تزریق کند.

وی با اذعان به اینکه امروز کشور ما در سطح منطقه و جهان در زمینه تولیدات علمی، فناوری و اختراعات در حد مطلوب و حتی جلوتر از افق چشم‌انداز قرار دارد این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش و تحقیقات دانشجویان دانست و با بیان اینکه راه‌های بسته با تحقیقات و پژوهش‌های دانشجویان باز خواهد شد ابراز داشت: پیشرفت کشور با فراهم کردن زمینه‌های تقویت بنیه علمی دانشجویان و اساتید محقق خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول