اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع):

سلاح تقوا در راه مبارزه با جنگ نرم دشمن به کار گرفته شود

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) گفت: باید سلاح تقوا در راه مبارزه با جنگ نرم دشمن به کار گرفته شود، چرا که دشمن با تمام تلاش در حال دور کردن ما از خدامحوری در زندگی است.

سلاح تقوا در راه مبارزه با جنگ نرم دشمن به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اکبر اکبری ظهر امروز در گردهمایی سیاسی که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مسجد موسی ابن جعفر (ع) شهرک فرهنگیان شاهرود برگزار شد، با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: در دوران طاغوت اختیاری از خود نداشتیم و در همه سطوح محتاج استکبار جهانی بودیم و از آن‎ها کمک می‌گرفتیم.

وی افزود: در دوران ستم‎شاهی در فقر و تبعیض بسیار سختی قرار داشتیم و همه منافع ملی ایران در اختیار استکبار بود و اختیاری از خود نداشتیم و آن‎ها برای ما تعیین تکلیف می‌کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دست استکبار قطع و وابستگی ما به غرب و شرق عالم صفر شد و به خودباوری رسیدیم.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) تصریح کرد: دستاوردهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون کسب کرده‌ایم، مرهون خون شهدا، مجاهدت و فداکاری هزاران هزار ایثارگر جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برابر ابرقدرت‌های غرب و شرق عالم با دست خالی ایستاد، اظهار کرد: با قدرت ایمان الهی و رهبری امام راحل (ره) توانستیم مشکلات را از پیش‎رو برداشته و اکنون خود به عنوان ابرقدرتی تأثیرگذار در عرصه جهانی عرض اندام کنیم.

اکبری بیان کرد: تمام تلاش دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون این بوده تا این انقلاب اسلامی را از میان بردارند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همیشه در حال توطئه علیه این ملت هستند.

وی با بیان اینکه جنگ سخت تمام شده است، افزود: با اینکه جنگ تحمیلی دشمن پایان یافت؛ اما دفاع همچنان باقی است؛ چرا که شکل مبارزه آن‎ها تغییر کرده و ما همچنان در حال دفاع برابر حملات آن‎ها هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اکنون در جنگ نرم دشمنان که حمله به فرهنگ و اعتقادات دینی و ملی ماست، قرار داریم و باید هوشیار باشیم و با این تهاجم درست مقابله کنیم.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) تأکید کرد: در این جنگ نامرئی فقط به سلاح ایمان و تقوا نیازمند هستیم؛ چرا که دشمن با القائات خود به فکر و ذهن جامعه و به ویژه جوانان حمله کرده و از این راه می‌خواهد بر ما غلبه کند.

اکبری تصریح کرد: باید همگان هوشیار و آگاه باشیم و با شناخت سلاح دشمن برای مقابله با آن تاکتیک درست را اعمال کنیم و غفلت نکنیم، چرا که اگر غفلت کنیم، دیگر جای جبران نخواهد بود.

وی با هوشیاری به خانواده‌ها در برخورد با فرزندانشان گفت: باید با فرزندان خود با ملایمت و نرمی برخورد کنیم؛ چرا که دشمنان برای جذب آنان این‎گونه برخورد می‌کند و اگر ما با پرخاشگری جلو برویم، او را بیشتر در دامن دشمن فرستاده‌‏ایم.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: باید دشمن را در برنامه‌هایش ناکام بگذاریم و این نیاز به شناخت و هوشیاری و بصیرت از برنامه‌های او و دفاع درست برابر حملات آن‎ها دارد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول