اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه شاهرود:

فرهنگ دفاع مقدس راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

فرمانده سابق سپاه شاهرود گفت: فرهنگ دفاع مقدس راه مقابله با جنگ نرم دشمنان در برهه کنونی است؛ چرا که دشمنان می‌خواهند این فرهنگ را از ما بگیرند.

فرهنگ دفاع مقدس راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین ابوترابی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی هفته دفاع مقدس که با حضور 150 نفر از دختران بسیجی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بهار دانش با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران باعث خودباوری و ایستادگی ملت ایران برابر جهانیان و ایجاد سنگری مقاوم برابر کفر و الحاد و تزویر استکبار شد.

وی افزود: دفاع مقدس به ما ثابت کرد که با عده‌ای کم و تجهیزات اندک می‌توان بر لشکری مجهز غلبه کرد و در برابر قدرت ایمان و صبر هیچ قدرتی یارای مقاومت و ایستادگی نیست.

فرمانده سابق سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: دشمن ما به خوبی این شرایط جنگ را درک کرد و بعد از هشت سال حمله و تهاجم ظالمانه آخر تسلیم شد و فهمید که با این ملت نمی‌توان با زبان زور سخن گفت.

ابوترابی تصریح کرد: آن‎ها بعد از جنگ رو به جنگی دیگر آوردند که در آن خبری از تهاجم به مرزها و کشورها با سلاح‌های سنگین و نیروهای تهاجمی نیست و ابزار و نحوه حمله خود را تغییر دادند.

وی خاطرنشان کرد: آن‎ها فهمیدند که باید ریشه این ایستادگی و قدرت ایمان را هدف قرار دهند و به همین جهت سراغ جنگ اعتقاد و افکار رفتند و از راه فرهنگ جامعه ما را مورد هجوم قرار دادند.

این کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با بیان اینکه آن‎ها با تجربه اندلس می‌خواهند اسلام و انقلاب ما را نابود کنند، افزود: آن‎ها تلاش می‌کنند پله پله و آرام آرام با ابزار فرهنگی و به خصوص جوان‎پسند به اهداف خود که انحراف و به پوچی کشاندن فکر و ذهن جوانان جامعه است، دست پیدا کنند و در این راه تمام امکانات خود را به کار بسته‌اند.

وی تأکید کرد: آن‎ها برای اینکه به هدف خود برسند تلاش می‌کنند فرهنگ جهاد و شهادت و انتظار را در کشور ما کم‎رنگ و ذهن و فکر شما نوجوانان و جوانان را از این فرهنگ‌ها تهی و منحرف کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: علت این کار این است که فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی غنی، مستحکم و سازنده است و هر کشوری با این فرهنگ برابر تهاجم گسترده دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول