اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

خانواده و جوانان کانون توجه دشمنان در جنگ نرم هستند

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خانواده و جوانان را کانون تهاجمات دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها از آسیب‌ها و پیروی از ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

خانواده و جوانان کانون توجه دشمنان در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ علی‌کرم بازیان پیش از ظهر امروز در حاشیه صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور اعضای شورای تأمین برگزار شد، اظهار کرد: امنیت نیاز اساسی و همگانی بوده که در سایه آن زندگی و فعالیت بشر جریان دارد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در گچساران

وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد بسترهای جلب مشارکت مردم در تولید نظم و امنیت، افزایش احساس امنیت در جامعه و در میان مردم را سبب‌ساز می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: همه باید با توجه به هشدارهای پلیس، عرصه را بر مجرمان و فرصت‌طلبان تنگ کنند.

بازیان با اشاره به برقراری نسبی و مطلوب امنیت در گچساران تأکید کرد: اگر مخلان نظم و امنیت در جامعه جایگاهی ندارند؛ حاصل همکاری مطلوب و مؤثر مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی و نقش تأثیرگذار نیروی انتظامی است.

وی با بیان این‌که پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و مسئولیت‌های ناجا بسیار مؤثر بوده است، تصریح کرد: مردم باید بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند چرا که هر جا مردم با پلیس همراهی کردند، موفقیت‌های این نهاد به نحو مطلوبی حاصل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خانواده و جوانان را کانون تهاجمات دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و توجه و هوشیاری هر چه بیشتر خانواده‌ها در این زمینه را خواستار شد.

بازیان گفت: تدوین و ارائه طرح‌های فرهنگی، حفظ هوشیاری و آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها از آسیب‌ها، توجه و پیروی از ارزش‌های اسلامی، دینی و اعتقادی از مهم‌ترین راهکارهای مناسب برای مقابله خانواده‌ها با جنگ نرم دشمنان است.

تأکید بر لزوم توجه و نهادینه کردن بیش از پیش معنویات در جامعه

وی با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در جامعه ابراز داشت: باید با بهره‌گیری از دستورات و سفارشات دین مبین اسلام، معنویت را در جامعه بیش از پیش نهادینه کرد. 

بازیان یادآور شد: نیروی انتظامی گچساران با بسیج امکانات و تجهیزات و مشارکت با مردم با رعایت حقوق شهروندی مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گچساران با حضور اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار و در این مراسم از جمعی از پرسنل نیروی انتظامی گچساران تقدیر شد.

انتهای پیام/82001/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول