اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان خرم‌دره

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در طول هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان خرم‌دره

هاجر بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته ملی کودک اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خدابنده به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در 15 تا 21 مهر ماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در طول این هفته هر روز برنامه دعوت از دانش‌آموزان مدارس برای حضور در کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: برای این دانش‌آموزان برنامه قصه‌گویی، نمایش فیلم و مسابقه اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه ویژه نقاشی و سفالگری برای کودکان و نوجوانان عضو کانون برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در دو روز 16 و 20 مهر ماه جاری اجرا می‌شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری برای برگزاری برنامه یک روزه با اداره کل بهزیستی خرم‌دره همکاری می‌کند، افزود: در این روز کودکان و نوجوانان مهد کودک‌ها‌ در کانون حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: برای این کودکان و نوجوانان برنامه‌های بازی، قصه‌گویی بازی و سرگرمی شاد برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره نامگذاری روز جهانی کودک و هفته ملی کودک در کشورمان را اهمیت به کودکان دانست و گفت: این روز یک تذکری برای خانواده‌ها است که به نقش کودکان و نوجوانان اهمیت قائل شوند.

این مسئول با بیان اینکه کودکان و نوجوانان از ویژگی‌های خاصی برخوردارند، تصریح کرد: امید است خانواده‌ها و پدر و مادرها به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیگدلی با بیان اینکه استقبال کودکان دختر از کلاس‌های کانون بیشتر از پسران است، افزود: کودکان دختر شش تا 10 سال بیشترین استقبال‌کننده را دارد.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان پسر بیشتر به فعالیت‌های فیزیکی علاقه دارند، گفت: به این دلیل علاقه کودکان پسر به کلاس‌های کانون کمتر از دختران است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه امید است ارتباط و همکاری کانون با آموزش پرورش خرم‌دره افزایش یابد، متذکر شد: معلمان و مدیران مدارس تلاش کنند تا استقبال دانش‌آموزان افزایش یابد و حضور کودکان و نوجوانان در کانون پررنگ شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش قرار دارد، اذعان داشت: بیشتر فعالیت‌های کانون برای تقویت دروس دانش‌آموزان کمک می‌کند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول