اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

زیرساخت‌های ترافیکی زنجان در ترافیک شهری موثر است

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان به چند برابر شدن تعداد خودروهای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: با وجود این افزایش، زیرساخت‌ها از جمله عرض‌های خیابان‌های اصلی و پر رفت و آمد شهر هیچ تفاوتی نکرده است.

زیرساخت‌های ترافیکی زنجان در ترافیک شهری موثر است

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کاهش مداوم تصادفات رانندگی در سطح استان زنجان اظهار داشت: این کاهش در دو حوزه انتظامی و راهنمایی و رانندگی مداوم بوده است.

وی با متفاوت اعلام کردن درصدهای کاهش تصادفات رانندگی طی چهار سال گذشته افزود: آمار تلفات حوادث رانندگی طی چند سال اخیر 115 نفر کاهش یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان درصد کاهش تصادفات رانندگی از آغاز سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را 21 درصد اعلام کرد و گفت: در این مدت 2 هزار 774 فقره تصادف در سطح استان زنجان روی داده است.

این مسئول با اشاره به گله‌مندی‌های موجود در اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح استان زنجان تصریح کرد: مقایسه‌های آماری بیانگر درست نبودن این ادعاها است.

جعفری با اشاره به تاکید قانون و مسئولان ارشد برای برخورد قاطع با متخلفان در حوزه راهنمایی و رانندگی افزود: ماموران در بخش اعمال قانون همیشه با اغماض با این مسئله برخورد می‌کنند.

وی به وجود مشکلات در عرصه انجام وظایف اشاره و تصریح کرد: در برخی موارد راهکار مقابله با برخی جرائم و کنترل امور اعمال قوانین است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پیشگیری از برخی جرائم نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: زیرساخت‌های شهر زنجان به لحاظ ترافیکی هنوز با 50 سال گذشته تفاوتی نکرده است.

این مسئول به چند برابر شدن تعداد خودروهای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: با وجود این افزایش زیرساخت‌ها از جمله عرض‌های خیابان‌های اصلی و پر رفت و آمد شهر هیچ تفاوتی نکرده است.

جعفری ضعف فرهنگ رانندگی را از دیگر مشکلات ترافیکی دانست و ابراز داشت: حل مشکلات امور ترافیکی نیازمند همکاری بین‌بخشی و اصلاح فرهنگ است.

وی توجه و رعایت فرهنگ ترافیک را از ضرورت‌های اصلاح مشکلات ترافیکی اعلام کرد و متذکر شد: اصلاح این روند در زیباسازی و نظم و امنیت شهر هم موثر بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه عدم رعایت فرهنگ و قوانین راهنمایی و رانندگی تبعات دیگری را هم به همراه دارد، گفت: عاملان اجرای قانون هم ممکن است مشکلاتی داشته باشند که طبیعی است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول