اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین:

17 دستگاه اجرایی در ترافیک شهری نقش دارند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: در ساماندهی ترافیک این استان علاوه بر پلیس راهور 17 دستگاه اجرایی دولتی و غیردولتی نقش دارند.

17 دستگاه اجرایی در ترافیک شهری نقش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامعلی حسنی در همایش همیار پلیس و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان قزوین که ظهر امروز در سالن قائم شهرداری منطقه 2 قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طرح همیار پلیس برای اجرای بهتر قوانین راهنمایی و رانندگی و برای کاهش تصادفات از سال 86 در حال اجراست.

وی افزود: در طول این مدت فعالیت همیاران پلیس به یک فرهنگ تبدیل شده و همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان نسبت به این طرح تعهد دارند و به آن عمل می‌کنند.

این مسئول با اشاره به بیشترین تخلفاتی که همیاران پلیس می‌توانند نسبت به آن تذکر دهند، عنوان کرد: نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز از جمله مهمترین مواردی هستند که همیاران پلیس می‌توانند نسبت به آنها تذکر دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین تصریح کرد: هر یک از دانش‌آموزان در خانواده خود می‌توانند به عنوان یک پلیس بوده و انجام وظیفه کنند.

حسنی بیان کرد: بنابر این اگر متوجه ارتکاب تخلف از سوی یکی از اعضای خانواده خود و یا جامعه شدند می‌توانند به آنها تذکر دهند.

وی گفت: امروز پلیس راهور تنها دستگاه اجرایی مسئول ساماندهی ترافیک نیست بلکه دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی دیگری نیز در این امر با پلیس راهور همکاری دارند.

این مسئول اظهار کرد: بیش از 70 درصد تخلف‌ و نابسامانی‌های ترافیکی با همکاری 17 دستگاه اجرایی که با پلیس راهور همکاری دارند، کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین افزود: در این بین مردم نیز نقش مهمی در حل مشکلات ترافیکی دارند و می‌توانند با همدلی و همکاری مشکلات ترافیکی را برطرف کنند.

حسنی خاطرنشان کرد: همیاران پلیس باید همواره مانند گذشته به فعالیت‌های مثبت خود ادامه دهد و برای قانون‌پذیری جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

در پایان این مراسم از نمونه‌های ترافیک استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/77010/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول