اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی پروژه رینگ حفاظتی اصفهان خبر داد

کاهش 20درصدی ترافیک حاشیه اصفهان با راه‌اندازی رینگ حفاظتی

مدیر اجرایی پروژه رینگ حفاظتی اصفهان گفت: با احداث و بهره‌برداری از رینگ حفاظتی یا رینگ چهارم ترافیک موجود در حاشیه اصفهان حدود 20 درصد کاهش پیدا می‌کند.

کاهش 20درصدی ترافیک حاشیه اصفهان با راه‌اندازی رینگ حفاظتی

نورالله صلواتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به پروژه رینگ حفاظتی اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر طراحی‌های مورد نیاز برای اجرای این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

وی به اهمیت و ضرورت راه‌اندازی رینگ چهارم اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: رینگ سوم اصفهان در سال گذشته راه‌اندازی شده است و با راه‌اندازی این رینگ‌ها بار ترافیکی شهر کاهش می‌یابد.

مدیر اجرایی پروژه رینگ حفاظتی اصفهان با تاکید بر اینکه راه‌اندازی رینگ چهارم اصفهان در دستور کار مسئولان قرار دارد، تصریح کرد: با احداث و بهره‌برداری از رینگ حفاظتی یا رینگ چهارم ترافیک موجود در حاشیه اصفهان حدود 20 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همچنین راه‌اندازی رینگ حفاظتی اصفهان سبب سالم‌سازی محیط و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از ترافیک موجود در سطح شهر می‌شود، اضافه کرد: رینگ چهارم حفاظتی اصفهان مصوبه سفر دوم و سوم هیئت دولت به اصفهان را دارد.

صلواتی با اشاره به اینکه تاکنون دولت هیچ اعتباری برای اجرای این پروژه اختصاص نداده است، تاکید کرد: امیدواریم که دولت اعتباراتی را برای راه‌اندازی این پروژه اختصاص بدهد و شهرداری و استانداری نیز با تعامل با یکدیگر منابع اعتباری لازم را برای اجرا و بهره‌برداری از رینگ حفاظتی اصفهان تأمین کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر عمده طراحی‌های این پروژه به پایان رسیده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه باید هر چه سریع‌تر آغاز شود و امیدواریم که تا پایان امسال عملیات آزاد‌سازی مسیر پروژه رینگ حفاظتی اصفهان صورت بگیرد.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول