اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری جویبار:

نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر جویبار ساماندهی می‌شود

سرپرست شهرداری جویبار گفت: پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر جویبار افزایش می‌یابد و نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر ساماندهی می‌شود.

نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر جویبار ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری شهرداری جویبار، رشیدالله آقایی گفت: پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر جویبار افزایش می‌یابد و نقاط حادثه‌خیز و ترافیکی شهر ساماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: اصلاح هندسی مسیرهای پرخطر که باعث تصادف می‌شود از جمله برنامه‌های کلیدی شهرداری جویبار است و با شناسایی این مسیرها از طریق شورای ترافیک با همکاری راهنمایی رانندگی می‌توان گام موثری در جلوگیری از تصادفات در شهر جویبار برداشت و تردد خودروها و راکبین را ساماندهی کرد.

آقایی در ادامه با اشاره به اینکه طرح اصلاح هندسی در سه‌راهی ابتدا خیابان سردار شهید صادقی و خیابان شهرداری در یک صدمتری میدان امام در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به زودی اصلاح هندسی این مسیر آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری جویبار با بیان اینکه یکی از مشکلات ترافیکی شهر جویبار کمبود پارکینگ عمومی است، تصریح کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از فضای مناسب برای پارکینگ خودروها به زودی همزمان با اصلاح هندسی و نصب علائم راهنمایی توقف ممنوع در فضاهای پرترافیک  شهری جزو برنامه قرار گرفته است و کار اجرایی آن آغاز می‌شود تا شهر جویبار در آینده با معضل ترافیک روبرو نشود.

وی ادامه داد: هر چند در گذشته احداث کمربندی برای کاهش ترافیک و برنامه‌های جانبی در شهر جویبار به اجرا درآمد.

آقایی اظهار داشت: طرح خط کشی عابر پیاده و خیابان‌های اصلی شهر تا قبل از بازگشایی مدارس در شهر جویبار و در مبادی مسیر اصلی جلوی مدارس در خیابان‌های سطح شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2246/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول