اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

افتتاح پارک ترافیکی در زاهدان

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: پارک ترافیکی در زاهدان در دومین روز از هفته نیروی انتظامی افتتاح شد.

افتتاح پارک ترافیکی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، قاسم علیپور صبح امروز در آیین افتتاح پارک ترافیکی در زاهدان اظهار داشت: تاکنون 20 هزار دانش آموز دبستانی آموزش‌های لازم را در مورد نهادینه کردن فرهنگ رانندگی فرا گرفته‌اند.

وی افزود: با تعامل همه دستگاه‌های مربوطه سطح ارتفا فرهنگ ترافیک را که زیربنای امنیت اجتماعی و انضباط اجتماعی است کوشا باشیم.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان بیان کرد: باهدف آشنایی دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیک راه‌اندازی شده است.

وی اذعان داشت: این شهرک به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان علاوه بر آموزش تئوری به صورت عملی نیز توسط ماموران راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: شهرک ترافیک زاهدان دارای 5 هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال راه‌اندازی شده است.

علی خانقایی افزود: تلاش می‌کنیم در خود مدارس این پارک‌های ترافیک را افتتاح و بر اساس امکاناتی که داریم بتوانیم آنها را در سطح استان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ارتقا ایمنی موتورسوران و سرنشینان وسایل نقلیه، ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه شهر با هدف روانسازی ترافیک، افزایش سطح ایمنی برای تردد وسایل نقلیه کشاورزی، رفع مشکل روشنایی موتور سواران به صورت رایگان و هوشمندسازی سیستم‌های حمل و نقل از مهم‌ترین اقدامات اجرایی این اداره کل در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/75004/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول