اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی

شهرک ترافیک در کرج راه‌اندازی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: همزمان با نخستین روز از هفته نیروی انتظامی شهرک ترافیک در کرج راه‌اندازی شد.

شهرک ترافیک در کرج راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون شریفی ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرک ترافیک که در پارک شهید چمران کرج آغاز به کار کرده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید برای کاهش تصادفات در آینده به آن توجه شود.

وی ادامه داد: اگر از همان دوران کودکی فرزندان خود را قانونمند و ملزم به احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی کنیم، در آینده هر یک از آنها با احترام به قانون و قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کرده و کمتر شاهد تصادفات خواهیم بود.

این مسئول با بیان این‌که در این شهرک قوانین راهنمایی و رانندگی به مراجعه کنندگان آموزش داده می‌شود، افزود: حضور کارشناسان در این شهرک می‌تواند گامی موثر برای ارتقای فرهنگ احترام به قانون باشد.

شریفی با بیان این‌که در این شهرک تمامی اصول راهنمایی و رانندگی در مقیاس کوچک‌تر ترسیم شده است، افزود: مهم‌ترین هدف از برپایی این شهرک آموزش دانش‌آموزان و آشنایی آنان با نکات ترافیکی است.

وی قانونمند شدن کودکان و نوجوانان را در سایه ارائه آموزش‌ها به آنها از هم‌اکنون عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و برگزاری چنین شهرک‌هایی می‌تواند قوانین راهنمایی و رانندگی را بهتر در ذهن کودکان ترسیم کند.

شریفی با بیان این‌که کودکان و دانش‌آموزان با حضور در این شهرک با تمام علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای اخباری و اخطاری آشنا می‌شوند، اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ رعایت قوانین با ارائه این آموزش‌ها در دوران کودکی محقق می‌شود.

این شهرک تا پایان هفته نیروی انتظامی در پارک شهید چمران کرج دایر خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول