اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

قزوین کمترین مشکلات ترافیکی را دارد

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با توجه به اینکه استان قزوین در محل تلاقی 12 استان کشور قرار داشته و جاده‌های پرتردد نیز در آن واقع است به همت راهوران از کمترین مشکلات ترافیکی برخوردار است.

قزوین کمترین مشکلات ترافیکی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی عصر امروز در همایش راهوران محله و دستگاه‌های ترافیکی استان قزوین که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، از مأموران نیروی انتظامی و پلیس راهور به عنوان سخت‌کوشان عرصه امنیت در کشور یاد کرد و اظهار داشت: چهار مؤلفه آزادی، آموزش، بهداشت و امنیت از نیازهای اساسی جوامع محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت امنیت و تشریح ابعاد آن تصریح کرد:‌ شاکله همه نیازها امنیت است به طوری که آزادی، آموزش، بهداشت و در کل، زندگی بدون امنیت معنا و جایگاهی ندارد.

معاون عمرانی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در 35 سال اخیر امنیت مطلق در همه جای کشور از روستاها تا کلانشهرها حاکم شده و شاید به علت نزدیکی آن برخی قدر این نعمت را ندانند.

حبیبی تصریح کرد: وقتی می‌توان نعمت امنیت را در کشورمان درک کرد که اخبار شب گذشته قلب آمریکا را دنبال کنیم و دریابیم که در آمریکا آنقدر ناامنی وجود دارد که یک نفر با خودرو در قلب مراکز دولتی اقدام به عملیات تروریستی می‌کند ولی در کشور ما با حضور به موقع و دیدگان تیزبین تلاشگران امنیت هرگونه اخلالگر امنیتی را شناسایی کرده و به سرعت با آن برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد:‌ به فرموده پیامبر اکرم دو نعمت امنیت و سلامتی برای افراد نامفهوم است و زمانی می‌توان آن را درک کرد که ناامنی کشورهای منطقه مانند عراق و پاکستان را درک کرده باشیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد:‌ نیروهای ناجا زندگی خود را برای پیشرفت مملکت و امنیت مردم وقف کردند و این افراد نماد امنیت و مظهر اقتدار و نظم در کشور هستند.

حبیبی عنوان کرد: ویژگی منحصربه‌فرد پلیس در کارهایی است که برای امنیت مردم انجام می‌دهد به‌طوری که مردم نیز پلیس را از خود می‌دانند.

وی حمل‌ و نقل را نبض اقتصاد دانسته و تأکید کرد اگر یک روز حمل ‌و نقل از کار بیفتد با توجه به اینکه 98 درصد جابه‌جایی‌ها نیز از طریق جاده‌ای است، اقتصاد کشور مختل می‌شود و این موضوع اهمیت کار پلیس را می‌رساند.

معاون عمرانی استانداری قزوین بی‌توجهی به حمل‌ و نقل را موجب از پای افتادن اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: برای جبران ضرر از کار افتادن حمل‌ و نقل سال‌ها باید تلاش کرد.

حبیبی با اشاره به اهمیت استان قزوین در حوزه حمل‌ و نقل ابراز داشت: قزوین در محل تلاقی بیش از 12 استان کشور قرار گرفته است ولی به همت راهوران کمترین مشکلات را در حوزه راه استان شاهد هستیم.

وی در خاتمه با تقدیر از دستگاه‌های همکار در حوزه حمل ‌و نقل و شهرداری قزوین اذعان داشت: با تصمیمات و کارهای انجام شده امیدواریم تا شاهد کمترین مشکلات حمل‌ و نقل در آینده برای استان قزوین باشیم که با توجه به جایگاه رفیع استان قزوین امری محال نیست.

انتهای پیام/2667/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول