اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد

هزینه 300 میلیارد تومانی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از میزان بودجه فرهنگی که برای سال جاری در نظر گرفته شده است 300 میلیارد تومان برای گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور هزینه می‌شود.

هزینه 300 میلیارد تومانی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در بررسی بودجه به این نتیجه دست یافتیم که زیرساخت‌های فرهنگی کشور از جمله تقویت حوزه‌های علمیه، مؤسسات و کانون‌های فرهنگی، فعالان فرهنگی و مراکز ترویج مسائل دینی باید از نظر بودجه‌ای بیش از این تغذیه شوند.

وی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام داد موفق شد میزان بودجه فرهنگی را به 2.5 برابر سال گذشته افزایش دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از میزان بودجه فرهنگی که برای سال جاری در نظر گرفته شده است 300 میلیارد تومان آن برای گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور هزینه می‌شود.

سالک تصریح کرد: بودجه فرهنگی که برای سال جاری به تصویب رسیده می‌تواند بخشی از مشکلات موجود در این بخش را حل کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در واقع برای رفع همه مشکلات موجود در بخش فرهنگی تراز بودجه فرهنگی باید نسبت به کل بودجه کشور تعیین شود که این موضوع نیاز به زمان دارد و امیدواریم بتوانیم تا سال آینده این موضوع را محقق کنیم.

انتهای پیام/77010/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول