اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان مطرح کرد

نبود اعتبار برای تأمین روحانی در مساجد تاکستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: نبود اعتبارات بخشی از مساجد تاکستان را از وجود روحانیون بی‌بهره‌ گذاشته است.

نبود اعتبار برای تأمین روحانی در مساجد تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین حجت‌الاسلام مرتضی کریمی ظهر امروز در مجمع قشر بسیج شهرستان تاکستان اظهار داشت: با توجه به وظایف نظارتی سازمان تبلیغات اسلامی در حال حاضر تمام مشکلات و موانع شهری به این نهاد مرتبط نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان پیرامون تخصیص اعتبارات برای توسعه فضاهای فرهنگی در شهر تاکستان ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی تاکستان در سال گذشته از هیچ منابع اعتباری استان بهره‌مند نبوده است.

کریمی بیان کرد: با گذشت شش ماه از سال جاری نیز تاکنون هیچ‌گونه اعتباری به منظور گسترش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به نهاد تبلیغات اسلامی در تاکستان تخصیص نیافته است.

وی ادامه داد: با وجود تنگناها و دست‌ خالی بودن در مباحث مالی نمی‌توان نسبت به پیشبرد امور فرهنگی و مذهبی در شهرستان تاکستان کمک کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان پیرامون کمبود روحانی در مساجد شهرستان تاکستان ابراز داشت: در حال حاضر کار دعوت از روحانیون نیازمند صرف هزینه بوده و علل نبود روحانیون در برخی از مساجد نیز به کمبود مباحث اعتباری باز می‌گردد.

کریمی با اشاره به اینکه بسیاری از نیازهای مردمی با پاسخگویی دینی برطرف می‌شود بر ضرورت اهتمام بیشتر به احکام و مسایل دینی توسط اقشار مردم تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج زکات در جامعه اسلامی ابراز داشت: باید تلاش کرد تا امور دینی امروز در جامعه ترویج یافته و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول