اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان از روحانی حمایت کردند

دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان از سخنان مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل حمایت کردند.

دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان از روحانی حمایت کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان حمایت از روحانی آمده است: حجت‌الاسلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری در حالی به ایراد سخنرانی در صحن عمومی سازمان ملل متحد پرداخت که همگان منتظر بودند که ایشان مواضع خود را در عرصه دیپلماسی به شکلی رسمی بیان کند.

این بیانیه می‌افزاید: موج چند روزه اخیر از سوی رسانه‌های خارجی و بعضا داخلی همه گویای این بود که احتمالا مواضع جناب رئیس جمهور مواضعی منفعل و عقب‌نشینی در مقابل زیاده خواهی غربی‌ها باشد، ولی دکتر روحانی با سخنرانی در سازمان ملل نشان داد که در دیپلماسی خود کاملا ملتزم و معتقد به گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری ماست.

در بیانیه دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان حمایت از روحانی آمده است:اشاره ایشان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مسئله هسته‌ای ایران و راه حل قرار دادن آن حرکت در مسیر گفتمان رهبری است.

این بیانیه می‌افزاید: در ادامه این سخنرانی آقای رئیس جمهور با هوش و ذکاوت خاصی در مقابل درخواست از غربی‌ها برای تمایل کشورمان برای رابطه با کل دنیا اقدامات آنان را در سه دهه اخیر با ایران و منطقه را به چالش کشید و تهدید کنندگان ایران را حامی تروریسم خواند!اوج سخنرانی ایشان را در به چالش کشیدن شورای امنیت می‌دانیم که سکوت آنان را در مقابل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران محکوم کرد، این‌ها همه خود گویای هوشیاری لازم ایشان در بهره از دیپلماسی مدنظر مقام معظم رهبری است که همان نرمش قهرمانانه است.

در بیانیه دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان حمایت از روحانی آمده است:با تشکر از مواضع صریح، جسورانه و با این حال با تدبیر ایشان همچنین حرکت در راستای تحقق گفتمان رهبری حمایت خود را از ریاست محترم جمهوری آقای حجت‌الاسلام دکتر روحانی را در سخنرانی ایشان در سازمان ملل متحد اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/2304/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول