اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام باقرزاده:

روحانی «نرمش قهرمانانه» را ‌در عرصه بین‌المللی به نمایش ‌‌گذاشت

امام جمعه نور گفت:‌ روحانی «نرمش قهرمانانه» را ‌در عرصه بین‌المللی با اقتدار به نمایش ‌‌گذاشت.

روحانی «نرمش قهرمانانه» را ‌در عرصه بین‌المللی به نمایش ‌‌گذاشت

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور با اشاره به اجلاس بین‌المللی سازمان ملل اشاره کرد و بیان داشت: به رغم حضور سران کشورها از سراسر جهان در سازمان ملل، حضور هیئت ایرانی در آنجا توانست توجه همه کشورها و رسانه‌ها را به خود جلب کند و این حرف روزنامه لوموند فرانسه است که نوشت: « این رئیس‌ جمهور ایران بود که توانست دستور جلسه را به نفع خود جلب کند».

وی تصریح کرد: سخنرانی ریاست جمهوری در این اجلاس برای دنیا و کشور ما از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار بوده است و انصافا دو سخنرانی ایشان هم به عنوان رئیس جمهور و هم به عنوان رئیس جنبش غیرمتعهدها، قاطع، منطقی و مستدل بود و خوشبختانه هیچ نشانه‌ای از عقب‌نشینی از مواضع به حق ایران نبوده است.

وی ابراز داشت: رئیس‌ جمهور ایران، جهان را متوجه خطر اول یعنی اسرائیل کرد، رژیم غاصب و تروریستی که هیچ اثری در تن دادن به قوانین بین‌المللی در آن نیست، و از حضور و سخنرانی ریاست جمهوری ایران ابراز نگرانی و خطر کرد.

امام جمعه نور اظهار داشت: ما نرمش قهرمانانه را طبق فرمایش رهبری در عرصه بین‌المللی با اقتدار به نمایش می‌گذاریم.

وی افزود: نباید آنها فکر کنند که تحت فشار می‌خواهیم عقب‌نشینی کنیم اما رفتارهای دیپلماسی ما باید همراه با اصول و منطق در عرصه بین‌المللی به نفع مردم ایران و ارزش‌های اسلامی و به کرسی نشاندن منطق و حق مسلم مردم ایران باشد.

انتهای‌ پیام/‌86023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول