اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

روحانیون مشعل فروزان انقلاب هستند / حضور 165 رزمنده روحانی در دوران دفاع مقدس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روحانیون و علما مشعل‌داران حقیقی هدایت و رهنمود جامعه به سمت سعادت واقعی هستند.

روحانیون مشعل فروزان انقلاب هستند / حضور 165 رزمنده روحانی در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی که با حضور بیش از 800 روحانی خواهر و برادر در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: علما و روحانیون به دلیل مجاهدت حقیقی که در سنگر علم و فقاهت داشتند، همیشه با تهدید عوامل استکباری در طول تاریخ روبرو بودند اما به رغم تنگناها در این عرصه حضوری آگاهانه و جسورانه داشتند.

وی با تبیین نقش علما در هدایت آحاد جامعه به سمت رستگاری واقعی خاطرنشان کرد: اگر علما در دوران پیروزی انقلاب در سنگر علم و تبیین احکام شرعی به اسلام و پیشبرد آن کمک کردند، در جنگ هشت ساله نیز با تقدیم جان و بهترین سرمایه‌های خود از کشور صیانت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: ما شاهد حضور عاشقانه علما، روحانیون و طلاب جوان در جنگ هشت ساله و تقدیم هزاران شهید از این قشر بودیم که با غیرت واقعی در مسیر آرمانی خود جنگیده و دشمن را به تسلیم واداشتند.

کاملی‌فر یادآور شد: 165 رزمنده و ایثارگر روحانی از این استان در جنگ تحمیلی حاضر شدند و با تقدیم  بیش از 75 شهید توانستیم دلبستگی‌های خودمان را به انقلاب و آرمان ارزشی آن اعلام کرده و به دنیا ثابت کنیم.

این مسئول عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان در سخت‌ترین شرایط توانست بر حیله‌های دشمنان غلبه کند که در این باب باید با عزت و صلابت واقعی نگذاریم تا دستاوردهای عظیم ما به یغما برود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مطلوبیت دشمن را حرکت در مسیر پایمال کردن ارزش‌ها و آرمان‌های به دست آمده توصیف کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب ما باید در سنگر حفظ  ارزش‌ها و اعتقادات سیره و راه شهدا را الگوی خود قرار دهند تا مبادا در این سنگر دچار برخی سستی‌ها و کوتاهی‌ها شویم.

کاملی‌فر اذعان داشت:  در این بین رسالت علما، روحانیون و طلاب بسیار سنگین است چرا که آنها در هدایت‌گری جامعه حضور یافته‌اند و بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌کنند تا اصالت‌ها حفظ شود.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول