اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان خبر داد

رشد 7 درصدی آب‌های توزیع شده در روستاهای استان زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان گفت: حجم آب توزیع شده در مناطق روستایی استان زنجان طی شش ماه نخست سال جاری 7 درصد رشد یافته است.

رشد 7 درصدی آب‌های توزیع شده در روستاهای استان زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حجم آب توزیع شده طی شش ماه نخست سال جاری برای مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان 9 میلیون و 679 هزار و 592 متر مکعب برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان و حجم آب توزیع شده طی شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: افزایش تعداد مشترکین، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز و اضافه شدن منابع تامین آب جدید به شبکه‌های آب رسانی روستاها از مهم‌ترین دلایل افزایش میزان آب توزیع شده در سطح روستاهای استان زنجان به شمار می‌رود.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان با بیان اینکه طی شش ماه نخست سال جاری یک میلیون و 962 هزار و 46 متر مکعب آب در مناطق روستایی شهرستان زنجان توزیع شده است، اضافه کرد: یک میلیون و 264 هزار و 238 متر مکعب آب نیز در شهرستان ابهر توزیع شده است.

وی میزان آب توزیع شده طی شش ماه نخست سال جاری در شهرستان خدابنده را 2 میلیون و 617 هزار و 58 متر مکعب اعلام کرد و افزود: حجم آب توزیع شده در شهرستان خرم‌دره نیز بیش از 445 هزار متر مکعب برآورد شده است.

سهرابی با بیان اینکه حجم‌ آب توزیع شده در شهرستان ماهنشان طی شش ماه نخست سال جاری یک میلیون و 37 هزار و 555 متر مکعب برآورد شده است، یادآور شد: طی این مدت یک میلیون و 234 هزار و 647 متر مکعب آب نیز در مناطق روستایی شهرستان طارم توزیع شده است.

وی مجموع حجم آب توزیع شده طی شش ماه نخست سال جاری در سطح مناطق روستایی شهرستان ایجرود را نیز یک میلیون و 119 هزار و 13 متر مکعب اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول