اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از مجمتع آبرسانی دالون و موشمی

بیش از 2 هزار خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح آبرسانی به روستاهای موشمی و دالون، گفت: با بهره‌برداری از این طرح بیش از 2 هزار خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

بیش از 2 هزار خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان محلی از وضعیت آب آشامیدنی روستاهای بخش‌های دیشموک و چاروسا  شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

به گزارش فارس؛ مجتمع آبرسانی روستاهای دالون و موشمی  بخش چاروسا و ده قاضی و ده احمد بخش دیشموک از جمله طرح‌ها و مناطق مورد بازدید مدیرعامل و هیئت همراه بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان پیشرفت‌های قابل توجهی که در امر آبرسانی به روستاها انجام گرفته است، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی و مهندسی مجدد تاسیسات طرح آبرسانی دالون و موشمی آغاز خواهد شد.

سجاد رستگار بیان کرد: مقدمات مهندسی  مجدد مجمتع آبرسانی ده قاضی و ده احمد نیز تا پایان آذر ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی اذعان داشت: مهندسی مجدد و عملیات بازسازی این مجتمع‌ها نیازمند خرید و تجهیز حدود 20 کیلومتر لوله گالوانیزه، نصب و راه اندازی سه ایستگاه پمپاژ و اجرای حداقل یک باب مخزن ذخیره آب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با بهره‌برداری از مجمتع آبرسانی دالون و موشمی بخش چاروسار بیش از 40 روستا در قالب یک هزار و 200 خانوار و با بهره‌برداری از طرح آبرسانی ده قاضی و ده احمد بخش دیشموک نیز 39 روستا با بیش از یک هزار و 150 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

رستگار در ادامه صعب العبور بودن روستاهای استان را یکی از عوامل افزایش هزینه‌های تمام شده برای آب رسانی به روستاها دانست و افزود: به رغم همه این مشکلات و برخی کمبود اعتبارات آب و فاضلاب روستایی همت خود را مضاعف کرده تا روستانشینان استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول