اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار بوشهر:

سرپرست بخشداری آبدان معرفی شد

با حضور معاون سیاسی - امنیتی استاندار بوشهر مهدی فخرایی به عنوان سرپرست بخشداری آبدان معرفی شد.

سرپرست بخشداری آبدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون سیاسی - امنیتی استاندار بوشهر ظهر امروز در برنامه معرفی سرپرست بخشداری آبدان با بیان اینکه بخش آبدان جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد استان و حتی کشور دارد گفت: مردم سخت‌کوش و مولد در بخش آبدان تولیدات منحصر به فرد و خارج از فصل تولید می‌کنند به گونه‌ای که در این بخش در فصل زمستان تا اوایل بهار بیش از 150 هزار تن گوجه‌فرنگی تولید می‌شود.

محمدحسن پرآور با بیان اینکه، بخش آبدان در عرصه‌های مختلف سیاسی - امنیتی نقش ارزنده‌ای داشته است گفت: این بخش که بالغ بر 17 هزار جمعیت دارد، 20 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه، 25 روستا، یک شهر و دو دهستان تحت پوشش بخش آبدان است گفت: با تبدیل دهستان آبدان به بخش و تعیین سرپرست بخشداری آن خدمات به مردم به ویژه کشاورزان افزایش می‌یابد و دیگر مردم آبدان برای پیگیری امور اداری خود به مرکز شهرستان دیّر و مرکز استان بوشهر نیاز ندارند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار بوشهر در ادامه با بیان اینکه، نگاه کشورهای جهان به ایران تغییر یافته است گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر دکتر روحانی رئیس جمهور ایران اسلامی به نیویورک بیش از گذشته نمایان گشت و دنیا به اقتدار این نظام پی برد.

پرآور در خصوص انرژی اتمی ایران بیان داشت: داشتن انرژی اتمی به لحاظ دستاوردهای علمی برای هر کشور نیاز است و ایران اسلامی نیز با هدف استفاده صلح‌آمیز از این انرژی پاک استفاده می‌کند.

وی تأکید کرد: تولید سلاح هسته‌ای همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند بر فقه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و به نوعی تولید و استفاده از این سلاح حرام است و در این مراسم مهدی فخرایی به عنوان سرپرست بخشداری آبدان معرفی شد.

بخش آبدان از توابع شهرستان دیّر در 165 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول