اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خبر داد

رفع موقتی مشکل آب شرب در برخی از روستاهای زنجان

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: مشکل کمبود آب شرب در برخی از روستاهای استان زنجان به صورت موقت رفع شده است.

رفع موقتی مشکل آب شرب در برخی از روستاهای زنجان

رحیم نصیری مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات کمبود آب در مجتمع آب «قره‌بوطه»، یک حلقه چاه حفاری شده است که طی روزهای آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایین رفتن سطح آب‌های زیرزمینی و وجود زمین‌های شور در اطراف مجتمع آب «قره‌بوطه» سبب شور بودن آب شرب آن شده است، تصریح کرد: با پایین آمدن سطح آب‌ها، غلظت شوری نیز بالا می‌رود.

معاون نظارت و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یادآور شد: برداشت‌های بی‌رویه آب نیز از دلایل عمده شوری و کمبود آب در منطقه مذکور است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز مشکل آب برخی از روستاهای استان زنجان برطرف نشده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از روستاها منابع آب زیرزمینی ویژه‌ای ندارند آب آنها به صورت دائمی تامین نمی‌شود.

نصیری‌مقدم با بیان اینکه در روستای «مشکین» به دلیل کمبود آب، آب شرب مورد نیاز آنها به صورت سیار تامین شده است، افزود: در حال حاضر نیز در این روستا آبرسانی به صورت سیار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کمبود آب در روستاهای شهرستان ایجرود خیلی حاد نیست، ادامه داد: مشکلات برخی از روستاهای شهرستان زنجان نیز برطرف شده است.

معاون نظارت و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه مشکل آب شرب روستای «سلطان‌آباد» در شهرستان زنجان با اجاره چاه کشاورزی برطرف شده است، اذعان داشت: این مشکلات به صورت موقت برطرف شده است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول