اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

تحقق 50 درصد از اشتغال تعهد شده در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: با ایجاد یک‌هزار و 127 نفر شغل 50 درصد از اشتغال تعهد شده سطح شهرستان اسدآباد محقق شده است.

تحقق 50 درصد از اشتغال تعهد شده در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ایجاد 2 هزار و 251 نفر شغل در سطح شهرستان اسدآباد در سال‌ جاری تعهد شده است، اظهار داشت: تاکنون برای یک‌‌هزار و 127 نفر شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد شغل ایجاد شده در سطح شهرستان اسدآباد 50 درصد شغل محقق شده را شامل می‌شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه در کارخانه ذوب آهن شهرستان برای 100 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: با اجرای سه پروژه‌های کنسانتره، ذوب و گندله‌سازی در شهرستان می‌توان اشتغال خوبی را ایجاد و ثبت کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه‌ای در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: باید با شناسایی این ظرفیت‌ها به دنبال افزایش ایجاد شغل در جامعه باشیم چراکه ایجاد اشتغال موجب هویت بخشیدن به خانواده‌ها و افراد می‌شود.

عبدکوند با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار نیاز به همت همگانی مسئولان دارد، افزود: باید از ظرفیت روستاها در ایجاد اشتغال استفاده کافی را ببریم.

وی با تأکید بر ساماندهی اشتغال در روستاها، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی در سطح روستاها می‌تواند از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کرده و موجب تقویت و توسعه روستاها شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد نیز با انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: در 6 ماهه نخست امسال 252 مورد تسهیلات خودکفایی و اشتغال پرداخت شده است.

محمد نوشادی‌مقدم افزود: برای 252 مورد وام خودکفایی مبلغ 15 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/89008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول