اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت ساری خبر داد

برگزاری مسابقه اسکیت روستایی در فرح‌آباد ساری

رئیس هیئت اسکیت ساری از برگزاری مسابقه اسکیت روستایی در فرح‌آباد خبر داد.

برگزاری مسابقه اسکیت روستایی در فرح‌آباد ساری

مهدی امیرفخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح استان مسابقات اسکیت روستایی جهت شناسایی دختران و پسران در رده‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقه با تلاش اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکیت شهرستان و هیئت روستایی و عشایری در منطقه فرح‌آباد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت ساری در ادامه از برگزاری همایش همگانی اسکیت در سطح شهرستان ساری خبر داد و ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس با حضور 400 اسکیت‌باز بزرگترین همایش اسکیت در سطح استان برگزار می‌شود.

امیرفخریان، اسکیت را از مفرح‌ترین ورزش‌ها نام برد و متذکر شد: ورزش اسکیت در حال حاضر یکی از ورزش‌های رو به رشد در بین خانواده‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت هفت باشگاه اسکیت در شهرستان ساری اظهار داشت: در حال حاضر حدود 1500 ورزشکار سازمان یافته زیر مربیان مجرب در ساری فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت ساری در پایان افزود: هیئت اسکیت ساری از هیئت‌های برتر و فعال استان محسوب می‌شود که ضمن کسب عنوان مهم استانی ورزشکاران زیادی در رده‌های مختلف سنی در معیت تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول