اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته

186 هکتار از مزارع بهشهر خسارت دید/1800هکتار دچار آبگرفتگی شدند

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر از آبگرفتگی یک‌هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان همچنین خسارت به 186 هکتار از اراضی زراعی و باغی خبر داد.

186 هکتار از مزارع بهشهر خسارت دید/1800هکتار دچار آبگرفتگی شدند

غلام‌رضا قنبری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بهشهر، بیان کرد: بارندگی‌های هفته گذشته به 186 هکتار از اراضی دشت و به‌طور ویژه در روستای«قره تپه» خسارت وارد کرد با این توضیح که در بخش کوهستانی هیچ خسارتی نداشتیم.

وی تصریح کرد: 60 هکتار از مزارع پنبه، 45 هکتار از مزارع سویا، 18 هکتار از مزارع ذرت و علوفه دامی، 28 هکتار از باغات مرکبات و 35 هکتار از اراضی شالیزاری بخش مرکزی بهشهر خسارت دیدند.

عضو ستاد حوادث غیر‌مترقبه شهرستان بهشهر همچنین از وارد آمدن خسارت به 25 واحد دامداری و مرغداری، آبگرفتگی دان مرغ، تخریب 100 درصدی شش دهنه پل بین مزارع، 65 کیلومتر تخریب و شستشوی جاده‌های بین مزارع و تخریب کانال‌های آب زراعی داخل مزارع به‌ طول50 کیلومتر بر اثر بارندگی‌های شدید هفته گذشته به ویژه در روستای «گرجی‌محله» خبر داد.

قنبری در پایان، بدون اعلام برآورد خسارات بارندگی، گفت: به‌طور کلی یک‌هزار و 800  هکتار از اراضی کشاورزی رستمکلا تا بهشهر، خسارت دیدند.

به گزارش فارس، 21 مهرماه 91 هم سیل ویرانگری در بهشهر به هزاران هکتار از اراضی کشاورزی خسارت زده بود.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول