اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برپایی نمایشگاه «جنگ به روایت تصویر» در آبادان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه آبادان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس این کانون، نمایشگاه «جنگ به روایت تصویر» را برگزار کرده است.

برپایی نمایشگاه «جنگ به روایت تصویر» در آبادان

مرضیه ململی نوترکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس این کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه آبادان، نمایشگاه «جنگ به روایت تصویر» را برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق دیداری با بخش‌های مهمی از روزهای دفاع مقدس نظیر نقش امدادگران در جنگ٬ جنگ و مهاجرت٬ نقش عوامل پشت جبهه در جنگ و ... آشنا شوند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه آبادان تصریح کرد: در این نمایشگاه با تلاش مربی فرهنگی مرکز 10 پوستر مختلف با موضوع جنگ توسط سه عضو نوجوان پسر و یک عضو نوجوان دختر طراحی و چاپ و به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تشکیل کلاس‌های آموزشی طراحی پوستر٬ «رویا رحیمی اصل٬ امیرحسین علیزاده٬ محمد جزیره و حسین مطوری» چهار عضو برگزیده این کلاس‌ها با نظارت ارمغان کاظمی مربی این مرکز اقدام به طراحی پوسترهایی با محوریت جنگ و دفاع مقدس کردند که حاصل این طراحی‌ها در نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد.

این مسئول فرهنگی در ادامه از ساخت ماکت پنج شهید نوجوان دفاع مقدس در این مرکز خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس در این نمایشگاه، پنج شهید نوجوان در هشت سال دفاع مقدس٬ به صورت ماکتی نمادین به اعضا و بازدید کنندگان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 52 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/‌72001/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول