اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر خبر داد

تولید 35 درصد گوجه فرنگی خارج از فصل در بخش آبدان

فرماندار دیّر گفت: بیش از 35 درصد گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر در بخش آبدان دیّر تولید می‌شود.

تولید 35 درصد گوجه فرنگی خارج از فصل در بخش آبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی ظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست بخشداری آبدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تأکید کرد: امنیت، آرامش، اقتدار و عظمت ایران اسلامی که امروز شاهد آن هستیم مدیون رشادت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها و دلیرمردان رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به تبدیل دهستان آبدان به بخش تأکید کرد: دولت دهم در آخرین جلسه خود در مشهد مقدس دهستان آبدان را به بخش ارتقا داد و یکی از خواسته‌های مردم آبدان محقق شد.

فرماندار شهرستان دیّر با اشاره به اینکه، بخش آبدان یکی از بخش‌های مؤثر در امور اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور و استان بوشهر است گفت: آبدان از قطب‌های مهم تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در کشور است که سالانه رقم قابل توجهی گوجه فرنگی در فصل زمستان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

بحرانی با بیان اینکه، 2 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی آبدان به کشت گوجه فرنگی اختصاص دارد تأکید کرد: سالانه از این اراضی 150 هزار تن گوجه فرنگی تولید می‌شود که 35 درصد گوجه فرنگی خالی از فصل استان بوشهر را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه، 3 هزار بهره‌بردار کشاورزی در آبدان فعالیت می‌کنند گفت: این کشاورزان با استفاده از 200 حلقه چاه کشاورزی و با بهره‌برداری از آبیاری تحت فشار محصولاتی با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

فرماندار شهرستان دیّر در پایان با قدردانی از استاندار بوشهر، معاون سیاسی - امنیتی، نماینده مردم دیّر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در ارتقاء دهستان آبدان به بخش گفت : برای سرپرست بخشداری آبدان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول