اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

گذر امام علی (ع) بوشهر 2 آبان افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر گفت: گذر امام علی بوشهر دوم آبان همزمان با عید سعید غدیر افتتاح می‌شود که با راه‌اندازی آن شهر بوشهر از بن‌بست خارج می‌شود.

گذر امام علی (ع) بوشهر 2 آبان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند بعد از ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی گذر امام علی بوشهر با تأکید بر نقش تعیین‌کننده این گذر در کاهش ترافیک، اظهار داشت: آسفالت قطعه اول این گذر به پایان رسیده و قطعه دوم نیز رو به‌ پایان است و آسفالت کنار گذر بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این گذر 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: این گذر نقش ویژه‌ای در کاهش ترافیک در مسیر ورودی و خروجی شهر بوشهر و تسهیل در ترانزیت و جابجایی کالا و خارج ساختن بوشهر از بن‌بست جاده‌ای دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش‌های فراوانی برای تسریع و اتمام طرح گذر امام علی (ع) شده است، ابراز داشت: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این طرح در موعد مقرر افتتاح شود و پیش‌بینی می‌شود دوم آبان روز عید غدیر شاهد افتتاح گذر امام علی(ع) و میدان غدیر باشیم.

حسنوند اضافه کرد: تلاش‌هایی نیز برای اتصال شهرک نیایش بوشهر که همجوار این طرح است به گذر امام علی (ع) صورت گرفته است.

استاندار بوشهر از اجرای سیستم روشنایی گذر امام علی (ع) خبر داد و اذعان داشت: سیستم روشنایی گذر آماده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که در اسرع وقت راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ساخت میدان غدیر منتهی به گذر، ابراز داشت: گذر امام علی (ع) بوشهر که 35 متر عرض و پنج هزار و 800 متر طول دارد، با ساخت میدان منتهی به آن به 6 هزار و 200 متر خواهد رسید.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول