اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی:

خلق آثار ادبی به نگهداری زبان کمک می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: با کمک زبان می‌توان احساسات، فرهنگ و دانش خود را منتشر کرده و برای نگهداری از آن مهم‎ترین راه نوشتن و خواندن است.

خلق آثار ادبی به نگهداری زبان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی بعد از ظهر امروز در نشست ادبی دو پنجره اظهار کرد: شاعرانی مانند غلامرضا بکتاش از شعرای ارزشمند کودک و نوجوان بوده که باید از وجود این شاعران ارزشمند نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها همیشه در حال یاد دادن و یاد گرفتن هستند، تصریح کرد: روزی که هیچ‎گونه یاد گرفتن و یاد دادنی برای انسان وجود نداشته باشد روز خوب و مناسبی نیست.

یاد دادن مربوط به سن خاصی نیست

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: یاد دادن مطلب به دیگران بستگی به سن و سال افراد ندارد و بسیاری از کارهای خوب را می‎توان از کودکان آموخت.

صمدی ادامه داد: امروز با توجه به اینکه در کنار یکی از شاعران کودک و نوجوان برجسته کشور هستیم فرصت خوبی برای یاد گرفتن است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها دارای دو ویژگی بارز هستند، اضافه کرد: این دو ویژگی شامل شباهت‌ها و تفاوت‌های انسان‌ها با یکدیگر می‌شود.

بخشی از شباهت‌ها و تفاوت‌ها باید حفظ شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی یادآور شد: بخشی از شباهت‌ها و تفاوت‌ها را باید حفظ کرد تا از عرصه‌های جهانی کنار زده نشویم.

صمدی با بیان اینکه شیوه‎های زندگی انسان‌ها یکی از این تفاوت‌ها است، متذکر شد: باید در حفظ ارزش‌ها و اخلاقیات خود تلاش کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها زبان بوده که باید حفظ شود زیرا با کمک زبان احساسات، فرهنگ و دانش خود را منتشر می‌کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی مهم‌ترین راه نگهداری از زبان را نوشتن و خواندن عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با نوشتن و خلق آثار ادبی می‌توان در نگهداری زبان کمک کرد.

انتهای پیام/69021/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول