اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل پیشنهاد داد

تشکیل نهاد «معتمدان شهر» به عنوان بازوی توانمند شهرداری

شهردار اردبیل پیشنهاد کرد نهادی تحت عنوان «معتمدان شهر» با حضور نمایندگانی از تمامی صنوف به عنوان بازوی توانمند شهرداری در حوزه اجرا شکل بگیرد.

تشکیل نهاد «معتمدان شهر» به عنوان بازوی توانمند شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هیئت امنای اصناف و بازاریان اردبیل با قدردانی از حضور و حسن اعتماد اعضای هیئت امنای اصناف و بازاریان اردبیل، اظهار داشت: اگر کاری در این شهر به نتیجه و سرانجام رسیده است در سایه لطف خداوند متعال و به برکت دعای خیر شهروندان بوده و اگر حضور شما انسان‌های خیر در اردبیل نبود شاید این اتفاق کاملاً برعکس نتیجه می‌داد.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان محترم اردبیل با حرکت برنامه‌محور خود در انتخابات اخیر شوراهای اسلامی شهر ثابت کردند نسبت به مسائل شهری و سرنوشت شهر اعتقاد راسخی دارند و شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر نیز همواره برنامه‌ها و نظرات تأثیرگذار ارائه شده از سوی بازاریان را مورد توجه قرار می‌دهد.

بدری با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری اردبیل در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: با نگاه به عظمت و تاریخ شکوهمند شهر مقدس اردبیل و قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهروندان دارالارشاد متوجه می‌شویم که این اقدامات صورت گرفته کار چندان بزرگی نبوده، اما با وجود این اقدامات این امیدواری وجود دارد که کارها و برنامه‌های شهرداری رو به جلو ‌باشد.

این مسئول اقدامات انجام گرفته تا امروز را گامی در جهت رفع نیازهای ضروری و روزمره شهروندان بیان کرد و ادامه داد: شهرداری اردبیل از این پس باید خود را برای انجام کارهای بزرگ و اساسی‌تر آماده کند.

وی اضافه کرد: بهسازی جداول و آسفالت معابر شهر که بخش عمده‌ای از دغدغه‌ و خواست شهروندان را شامل می‌شود، با اقدامات انجام یافته از سوی شهرداری اردبیل و طبق نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته میزان این دغدغه‌ها در بازه زمانی سال‌های 90 تا 92 سال به سال به طور چشمگیری کاهش یافته است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در بحث زیباسازی شهر نیز یک سری اقداماتی در سال گذشته انجام گرفت و امسال هم تصمیم داریم به صورت اساسی و کارشناسی شده‌تر به امر زیباسازی شهر بپردازیم که کاشی‌کاری بدنه و پایه پل‌های روگذر شهر از جمله پل‌های مبارزان، پیرعبدالملک، بعثت و رضوان با کاشی شکسته و با طرحی متفاوت و زیبا از جمله این اقدامات است که عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها نیز آغاز شده است.

بدری در پایان سخنان خود با اذعان به اینکه تمامی پیشنهادات ارائه شده از سوی هیئت امنای اصناف و بازاریان اردبیل به شهرداری، در مورد مسائل مختلف شهری بررسی و ترتیب اثر داده می‌شود، یادآور شد: پیشنهاداتی هم که در حال حاضر امکان اجرا شدن نداشته باشد، حتماً برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

در ادامه این نشست اعضای هیئت امنای اصناف و بازاریان اردبیل با اعلام حمایت همه‌جانبه اصناف و بازاریان از زحمات و خدمات شایسته شهردار اردبیل، پس از تشریح برخی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از سوی اصناف به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف شهری پرداختند.

تشکیل نهادی تحت عنوان «معتمدین شهر» با حضور نمایندگانی از تمامی صنوف، استفاده از لباس فرم مشخص برای پرسنل اجرائیات شهرداری، ایجاد مؤسسه نصب اعلامیه و آگهی در شهرداری اردبیل به منظور ساماندهی امورات مربوط به این حوزه در سطح شهر، توجه بیشتر به امر توسعه فضای سبز در محدوده مرکزی شهر، ایجاد و معرفی پست الکترونیکی اختصاصی به منظور ایجاد زمینه برای ارتباط نزدیک‌تر شهروندان با شهرداری اردبیل، ساماندهی و جمع‌آوری دست‌فروشان از محدوده بازار، ایجاد مراکز متمرکز فروش میوه و تره‌بار در نقاط مستعد شهر، تداوم عملیات ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیقلو حدفاصل میدان قدس تا پل عطایی، توجه جدی به نامگذاری مناسب برای میادین، معابر، شهرک‌ها و محلات شهر، توجه به ساماندهی بافت تاریخی شهر و... از جمله پیشنهادات و نقطه نظرات مطرح شده از سوی اعضای هیئت امنای اصناف و بازاریان اردبیل در دیدار با شهردار اردبیل بود.

انتهای پیام/62001/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول