اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد

آمادگی شهرداری سنندج برای مواجهه با فصل سرما

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از به کارگیری اقدامات لازم در راستای آمادگی این نهاد برای مقابله با فصل سرما خبر داد.

آمادگی شهرداری سنندج برای مواجهه با فصل سرما

جلال اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان تدابیر سازمان شهرداری در آستانه نزدیکی به ایام سرد سال گفت: چندین مخزن نمک در خیابان‌ها و معابر دارای شیب زیاد در نظر گرفته می‌شود تا در مدت زمان باقیمانده به آغاز فصل سرما مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی عدم صدور مجوز حفاری در فصل بارندگی، تعمیر و بازسازی جداول تخریب شده سطح شهر، لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر سطح، تعمیر ماشین‌آلات برف‌روبی و سیمان کاری کف جداول برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادث مثل آب‌گرفتگی و یخ‌بندان سطح شهر را از جمله دیگر اقدامات در این راستا عنوان کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با تأکید بر اینکه باید پیش از بارش نسبت به پاکسازی جداول و جمع‌آوری کامل نخاله‌های ساختمانی تدابیر لازم صورت گیرد اظهار کرد: با آغاز فصل پاییز، ریزش برگ درختان و بارش نزولات آسمانی به تدریج شروع شده که باید آمادگی لازم را برای جلوگیری از آب گیری معابر در سطح شهر را داشته باشیم.

جلال اصغری با اشاره به لزوم تهیه کیسه زباله‌های بزرگ به منظور در اختیار قرار دادن کارگران گفت: گاهی کارگران فضای سبز اقدام به آتش زدن برگ درختان جمع‌آوری شده می‌کنند که همین مسئله احتمال بروز حوداث آتش سوزی و نارضایتی شهروندان را در بردارد.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری خدمات رسانی مناسب به شهروندان سنندجی است گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با قدرت به مصاف فصل سرد سال برویم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه تمامی واحدهای تابعه شهرداری در تلاش برای انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن هستند گفت: رضایت شهروندان سنندجی برگ برنده‌ای برای پیشبرد امورات شهرداری است.

اصغری در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب‌تر زمینه بهره‌مندی شهروندان از فضایی آرام و دلنشین در سطح شهر فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول