اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

محرومیت تماشاگران نفت گچساران در آستانه بخشودگی/ شهرداری یاسوج محروم نیست

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت خانگی تماشاگران تیم فوتبال نفت گچساران در آستانه بخشودگی است.

محرومیت تماشاگران نفت گچساران در آستانه بخشودگی/ شهرداری یاسوج محروم نیست

سیدپرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اکنون برای مصاف تیم فوتبال شهرداری یاسوج با نیروی زمینی تهران در کنار تیم هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تیم شهرداری یاسوج هیچ مشکلی برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ندارد، اظهار کرد: این که برخی می‌گویند تیم شهرداری یاسوج با محرومیت روبرو شده شایعه‌ای بیش نیست و ما امروز بازی خود را با همه توان در برابر تیم نیروی زمینی تهران برگزار می‌کنیم.

موسوی به نشست خود با مسئولان ارشد فدراسیون اشاره کرد و افزود: در نشستی که با آقایان تاج و آیت‌الهی داشتیم در مورد مشکلات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌های خوبی انجام شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یکی دیگر از موارد خوب در مذاکرات خود با هیئت رئیسه لیگ برتر فوتبال کشور افزود: در این نشست علاوه بر این که مشکلات دو تیم نفت گچساران و شهرداری یاسوج را به صورت کلی عنوان کردیم قرار بر این شد که با رایزنی‌های آیت‌الهی و تاج محرومیت دو جلسه‌ای تماشاگران تیم نفت در خانه بخشیده شود.

وی ادامه داد: در این دیدار و نشست که آقایان عنبریان و ملک‌زاده به نمایندگی از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حضور داشتند قول‌های خوبی به ما داده شد که با عملی شدن آن‌ها پاره‌ای از مشکلات این دو تیم برطرف می‌شود.

این مسئول با قدردانی از مدیریت دکتر علی‌اکبر جاوید مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری یاسوج، تصریح کرد: در کنار تیم فوتبال شهرداری یاسوج افراد دلسوزی از جمله آقایان مذکور فرجی و صفر نصیریان حضور دارند که این حضور را به فال نیک می‌گیریم و موفقیت آینده تیم را نظاره خواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول