اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس تاکید کرد

گسترش شهرداری الکترونیک در استان فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: گسترش شهرداری الکترونیک باید اولویت ویژه شهرداری‌های این استان باشد.

گسترش شهرداری الکترونیک در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی در جلسه سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با بیان اینکه توسعه شهرداری الکترونیک موجب ایجاد نظم، سرعت، افزایش سلامت اداری و امکان گزارش‌گیری می‌شود، اظهار کرد: عدم دخالت انسان در فرآیندهای اداری شفافیت را افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه فرآیندهای اداری در شهرداری‌ها باید بررسی و تا حد ممکن کوتاه شود، خاطرنشان کرد: منطقی کردن مدت زمان رسیدگی به درخواست‌های مردم در شهرداری از جمله تغییراتی است که نیازمند هزینه‌های بسیاری نیست و رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس توجه به زیبایی و آراستگی منظر شهری را مهم دانست و افزود: معماری اسلامی ایرانی باید در شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد و نماهای شهری به تدریج به وضعیت مطلوب نزدیک شود.

اردکانی گفت: شهرداری‌ها باید تلاش کنند از یک‌سو بر اساس مزیت‌های نسبی هر منطقه در راستای کسب درآمدهای قانونی اقدام کرده و از سوی دیگر با مدیریت هزینه‌ها، به بهره‌وری بیشتر کمک کنند.

وی با بیان اینکه تمام سهام سازمان همیاری شهرداری‌ها متعلق به شهرداری‌های استان فارس است، ادامه داد: در گذشته این سازمان نتوانسته است در حد و اندازه این استان عمل کند و انتظار می‌رود عملکرد این سازمان به گونه‌ای باشد که همکاری و همراهی قابل توجهی با شهرداری‌ها داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌های این استان دارای سرمایه‌های قابل توجهی است، خاطرنشان کرد: تبدیل ثروت غیرموثر به ثروت موثر باید در سرلوحه عملکرد این سازمان قرار داشته باشد.

اردکانی گفت: اجرای طرح‌های هادی در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر به دفاتر فنی واگذار شده است و فرمانداران از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز، هزینه این طرح‌ها را تامین می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول