اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان نیازمند ایجاد تغییر و تحول در شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان نیازمند ایجاد تغییر و تحول در فضای شهرداری است و از ابتدا به دنبال ایجاد این تغییر و تحولات بوده‌ام.

اصفهان نیازمند ایجاد تغییر و تحول در شهرداری است

فتح‌الله معین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه یک پروسه خاص برای انتخاب شهردار اصفهان طی شده، اظهار داشت: در ابتدا بیش از 60 نفر برای شهرداری اصفهان مطرح بوده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر، این افراد به دلیل نداشتن شرایط و ضوابط مورد نیاز برای فعالیت در شهرداری اصفهان حذف شدند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه 34 نفر از این افراد در مرحله نخست انتخاب شدند، تصریح کرد: همچنین پس از انجام بررسی‌های لازم از سوی شورای شهر 15 نفر از این افراد برای شهرداری اصفهان انتخاب شدند.

معین به بررسی عملکرد و برنامه‌های گزینه‌های مطرح برای شهرداری اصفهان از سوی شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: همچنین مقرر شده بود که هشت نفر از این افراد برای شهرداری اصفهان انتخاب شوند، اما به دلیل اینکه دو نفر از این گزینه‌ها دارای آرای مساوی بودند، 9 نفر از این افراد با آرای اعضای شورای شهر برای شهرداری اصفهان انتخاب شدند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر پس از برگزاری جلسات با هر یک از این گزینه‌ها نسبت به انتخاب چهار نفر از این افراد اقدام کرده، تاکید کرد: طی روز‌های گذشته نیز جلساتی به منظور انتخاب دو نفر از این افراد به عنوان گزینه‌های نهایی برای شهرداری اصفهان برگزار شده است.

معین با بیان اینکه به دنبال برگزاری این جلسات آقایان صبوری و سقائیان‌نژاد به عنوان گزینه‌های نهایی برای شهرداری اصفهان انتخاب شده‌اند، افزود: مقرر شده بود که امروز جلسه علنی شورای شهر برای تعیین شهردار اصفهان برگزار شود، اما این جلسه به دلیل عدم حضور دو نفر از اعضای شورای شهر کنسل شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جلسه علنی شورای شهر به منظور انتخاب شهردار فردا برگزار می‌شود، متذکر شد: این جلسه حساس است و انتخاب گزینه نهایی برای شهرداری اصفهان مشخص نیست.

وی اذعان داشت: اصفهان نیازمند ایجاد تغییر و تحول در فضای شهرداری است و از ابتدا به دنبال ایجاد این تغییر و تحولات بوده‌ام.

معین با تاکید بر اینکه امیدواریم که این تغییر و تحولات در شهر اصفهان ایجاد شود، متذکر شد: انتخاب کدام گزینه برای شهرداری اصفهان نیز به آرای اعضای شورای شهر اصفهان بستگی دارد.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول