اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ دسته سوم

شهرداری همدان به راحتی از برق ارومیه عبور کرد/تساوی بدون گل ذوب و فلزات در ایلام

تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور حریف خود برق ارومیه را با شکست بدرقه کند.

شهرداری همدان به راحتی از برق ارومیه عبور کرد/تساوی بدون گل ذوب و فلزات در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور و از هفته سوم، چند مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد و در همدان تیم شهرداری میزبان تیم برق ارومیه بود.

این مسابقه که عصر دوشنبه یکم مهرماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج با قضاوت محمد محمدامیری، حمید کاوندی و سید جعفر ایوار و حسین کمکی  و با نظارت محمد حجتی برگزار شد که در پایان با حساب دو بر صفر به سود تیم شهرداری به پایان رسید.

در این دیدار تیم شاگردان هادی گل‌محمدی موفق شدند در یک بازی حساب شده با گل‌های دقایق 48 محمدمهدی عسگری و 71 محسن وفایی‌صدر  میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

تیم فوتبال شهرداری همدان از دقیقه 81 با اخراج امین یادگاری 10 نفره شد اما در نهایت با این دو گل تیم شهرداری سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

دیگر نماینده فوتبال استان تیم ذوب و فلزات بهار در ایوان‌غرب به مصاف تیم هلال‌احمر ایلام رفت که در یک بازی پرحاشیه، در پایان هر دو تیم با تساوی بدون گل، امتیازات را تقسیم کردند.

انتهای پیام/89020/ک20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول