اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه پنج اصفهان خبر داد

کمک منطقه پنچ شهرداری به مناطق محروم

شهردار منطقه پنج اصفهان گفت: 38 درصد از درآمد منطقه پنج شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های خاص و کمک به مناطق محروم هزینه می‌شود.

کمک منطقه پنچ شهرداری به مناطق محروم

حمید عصار‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کمک به اتوبوسرانی، خرید اتوبوس و کمک به سازمان قطار شهری و پروژه‌های محله‌محور از جمله این کمک های خاص محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بودجه سال جاری منطقه پنج شهرداری اصفهان 45 درصد افزایش یافته و از این میزان 20 به فعالیت‌های جاری و 80 درصد به اقدامات عمرانی اختصاص داده شده است.

شهردار منطقه پنج اصفهان تصریح کرد: امسال 180 میلیارد تومان اعتبار برای منطقه پنج پیش بینی شده است که حدود 90 میلیارد تومان از این بودجه ریالی و حدود 90 میلیارد تومان این بودجه نیز ملکی است.

عصارزادگان اضافه کرد: مدیریت ساماندهی طرح ناژوان نیز در منطقه پنج قرار دارد از این رو سالانه 9 درصد از درآمد این منطقه به این طرح اختصاص می‌یابد.

وی بودجه تخصیصی این منطقه به ناژوان را 10 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی و مدیریت ساماندهی طرح ناژوان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/63021/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول