اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین گفته‌ها و شنیده‌ها از ساختمان شورای شهر

گزینه جدیدی برای شهرداری اصفهان در راه است / جلسه شورا فردا هم برگزار نمی‌شود

با 11 رأی موافق گزینه جدید و سومی به جمع دو گزینه فعلی شهرداری اصفهان می‌پیوندد.

گزینه جدیدی برای شهرداری اصفهان در راه است / جلسه شورا فردا هم برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انتخاب شهردار اصفهان در روزهای اخیر به یکی از پربحث‌ترین و داغ‌ترین اخبار روز اصحاب رسانه اصفهان و محافل سیاسی تبدیل شده است.

براساس اخبار گذشته که در خبرگزاری فارس هم بر طبق رسالت خبری مکرراً انعکاس داده شده است، روند انتخاب شهردار از بین 60 گزینه معرفی شده در نهایت به دو گزینه اصلی رسید.

لازم به ذکر است که با رأی‌گیری‌های متوالی گزینه‌های شهرداری از 60 تا به 15 نفر و سپس به 8 نفر و بعد به چهار نفر و سپس دو نفر رسید، از نکات قابل بحث به تعویق افتادن جلسات رای گیری نهایی اعضای شورای شهر اصفهان برای انتخاب شهردار اصفهان است.

بر طبق روال از قبل تعیین شده قرار بود جلسه نهایی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار قرار بود روز شنبه برگزار شود که پس از دو جلسه به تعویق افتادن به روز دوشنبه موکول شده است. 

از دیگر موضوعات روزهای پر خبر شورای شهر عدم پایبندی عده‌ای به قول و قرارهای طیفی از قبل تعیین شده خود برای دادن رای به گزینه خاص و یا حتی مطرح شدن گزینه جدید و سومی برای شهرداری اصفهان است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه سوم برای سمت شهرداری از بین افراد همچون محمد علی جوادی، عبدالحسین سیف‌الهی و حمیدرضا عظیمیان که همگی سمت شهرداری اصفهان را در رزومه کاری خود دارند است، البته قابل به توضیح است که برای ورود گزینه جدید از سوی اعضای شورا نیاز به جمع‌آوری 11 رای موافق است.

براساس گفته اعضای شورای شهر اصفهان جلسه تعیین نهایی شهردار اصفهان فردا نیز برگزار نخواهد شد و احتمالا یا به روز چهارشنبه یا شنبه هفته آینده موکول خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول